Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Παμε Hawai με μια ροδα...

Καλα....και Hawai δεν το λες. Στη μαμα πατριδα θα κατεβω- την Τριπολη, μπας και δροσιστω λιγακι..
Κ' ουτε με ροδα βεβαια ειχα σκοπο να ταξιδεψω! Λεωφορειο και παλι καλα που υπαρχει και αυτο..
Αλλα πριν φυγω εκανα μια γυρα στα καταστηματα της πρωτεουσας και ανεφοδιασα το καλλιτεχνικο, μαγικο βαλιτσακι της Σοφιας με πολλα υλικα- μεταλλικα,χαντρες,κλωστες, σχοινακια, συρματα και πολλα πολλα....
ανεφοδιασμος καλοκαιριου λεγεται αυτο φιλες μου!!!!!!!
Ετσι με πολυ ανεβασμενη καλοκαιρινη διαθεση παμε να δουμε νεα σχεδιακια...












Αυτα απο μενα κοριτσια...Σας αρεσαν?????

Μεχρι την επομενη δημοσιευση μου, να στε καλα και να περνατε καλυτερα...
Πινετε πολλα νερα και κανετε πολλα μπανια...ειτε στη θαλασσα,ειτε στη μπανιερα σας!!!!!!
Φιλακια blogογειτονισσες!!!
Σοφια

12 σχόλια:

  1. Σοφία μου πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες. Στην Τρίπολη ήμουν από την Δευτέρα έως και την Πέμπτη και είχε αρκετή δροσιά σε σύγκριση με άλλες περιοχές. Το βραδάκι ήθελες ζακέτα...
    Καλά να περάσεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελενακι.
      Σ ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για τις ευχες σου..
      Αχ αυτη η Τριπολη με την υγρασια της..σε πιστευω για τη ζακετα!!!
      Για να δουμε τωρα που θα κατεβω...

      Διαγραφή
  2. Σοφάκι μου όλα μου αρέσουν!!!Μπράβο σου πολύ ωραια και δροσερά!!! Επίσης πολυ καλές φωτο ;-)Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci κουκλιτσα!!!!
      Να σαι καλα...και καλο καλοκαιρι!!!

      Y.Γ. photos taken by @giannis korolis

      Διαγραφή
  3. Σοφάκι,είναι πολύ καλοκαιρινά τα νέα σου σχέδια και η φωτογράφιση καλλιτεχνική κατά τη γνώμη μου!Καλά μπάνια ,κουκλίτσα μου!(αν και η Τρίπολη δεν έχει θάλασσα ξέρω ότι κοντά υπάρχουν μέρη με ωραίες παραλίες...!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δεσποινακι!!!!
      ναι, η Τριπολη δεν εχει θαλασσα αλλα οι θαλασσες σε Αστρος ,Τυρο και Λεωνιδιο που ειναι πολυ κοντα απο εμας ειναι μαγικες!!!!

      Διαγραφή
  4. Οπως πάντα είναι όλα πανέμορφα!
    Καλό καλοκαίρι κοριτσάκι!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ όμορφα και χαρούμενα κοσμήματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφάκι μου προσπαθώ απο το πρωι να σου στείλω τις ευχές μου και ο blogger προσπαθεί να μου σταθεί εμπόδιο...τελικά τον κατάφερα και φτάνω ελπίζω όχι τελευταία να σου φέρω τα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και πολλές ευχές για αγάπη, πίστη και ελπίδα! Την σοφία την έχουμε άλλωστε!Να περάσεις όμορφα απόψε!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Γλυκο μου Σοφακι σ ευχαριστω παρα πολυ για τις ομορφες ευχες σου!!!!
      Ανταποδιδω τα καλα σου λογια και ευχομαι και παλι να χαιρεσαι το ονοματακι σου!!!!
      σε φιλω!!!!

      Διαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *