Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Ενα blogaκι το εχω, να μη το γιορτασω?!

Φιλες μου!!!
Θελω να σας ευχαριστησω παααρα, μα παααρα πολυ ολες σας για την αγαπη που δινεται μεσα απ τα σχολια σας..
Η συχνη ανταποκριση σας με κανει και συνεχιζω!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Δειλα δειλα, το μικρο μου blogοσπιτακι αρχιζει να παιρνει τα πανω του!
Ποσο χρονο περιπου να το εχω?! εναμιση χρονο μαλλον..δεν ειμαι και σιγουρη...
Ομως ηδη "πατησα" τα 150 μελη-αναγνωστες και ειμαι πανευτυχης για αυτο!!!
Ιδου και το αποδεικτικο!!!

Ξερετε τι εχει σειρα λοιπον?
Ενας διγωνισμος..εχω καιρο να χαρισω κατι και τωρα ειναι η ευκαιρια!

Ναι...Γιορταζω τα 150 μελη μου!!!Λιγα αλλα καλα...!

Η διαδικασια της συμμετοχης ειναι γνωστη!
Σχολιαζετε στην αναρτηση αυτη μεχρι και τις 13Μαρτιου (ετσι,γιατι μ'αρεσει ο αριθμος) , με την προϋποθεση οτι ειστε αναγνωστες του blog μου και αυτοματα μπαινετε στην κληρωση!
Προσοχη!
Τα ανωνυμα σχολια καλο θα ηταν  να εχουν και το mail τους για να μπορεσω να επικοινωνησω μαζι τους σε περιπτωση νικης!

Τρια θα ειναι τα δωρα που θα δωσω,αρα τρεις θα ειναι και οι νικητες!!!
Τρια απ τα παρακατω μπινακια (οπως τα λεω εγω) θα πανε στους νικητες!
Ειναι γιαλινες πετρουλες διακοσμημενες με την τεχνικη καλάι και ειναι κρεμαστα για το λαιμο! 

Αυτο που θελω απο σας ειναι  να βαλετε στο σπιτακι σας το εικονιδιο αυτο! Δυσκολο?

Προς το παρον, βραβειακι ελαβα απ τη φιλενεδιτσα Ειρηνη, η οποια ειναι πολλα υποσχομενη δημιουργος και εχει να μας δειξει ακομα πααρα πολλα!

Με μαγαλη χαρα το παραλαμβανω Ειρηνακι και σε ευχαριστω γι' αυτο!
Το δυσκολο μερος ομως της αναρτησης εφτασε...Δε λεωω...Καλη ειναι και η αυτοκριτικη αλλα...!
 Που σημαινει, πως 11 αληθειες για μενα πρεπει να γινουν γνωστες!

...3...2...1...GOOO!

1)Πολυ πεισματαρα βρε αδερφε μου..τοσο, που σκαω και γάιδαρο!
2)Και απο εγωισμο..καλα πααμε!!!
3)Καποιοι λενε και ομορφη..εγω δεν ξερω τιποτα!
4)Δημιουργικη (αλλα το κρακελε δεν πετυχαινει με τιποτα το σκασμενο)
5)Αγχωδης!! (εγωωω??? ποτε!!! χιχιχι)
6)Μου αρεσει το βραδινο μπανιο στη θαλασσα
7)Ερωτευμενη με τις καρφιτσες μου! (εχουμε και ενα ταλεντο, γιατι να το κρυψωμεν αλλωστε!)
8)Λατρευω την παραδοσιακη μουσικη και το χορο
9)Ηρεμω κανοντας βολτα με το ποδηλατο μου
Και περναμε στα υλικα αγαθα..Ειναι αληθεια οτι:
10)Θελω ενα ρολόι χειρος (^_^ )
Ενα ομως ειναι το σιγουρο..
11)ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΡΑΑΑΑΑ!

Και τωρα τα 11 blogοσπιτα που θα χαρισω με τη σειρα μου και με πολλη αγαπη αυτο το βραβειο:
1) http://latelierdemarieanne.blogspot.gr
2) craftsm.blogspot.com
3) http://para-kelsoscooks.blogspot.gr
4) http://xrysomelisses.blogspot.gr
5) http://marileni2.blogspot.gr
6) http://texnistories.blogspot.gr
7) http://delfinaki-sunset.blogspot.gr
8) http://dimiourgo.blogspot.gr
9) http://dhmiourgieskardias.blogspot.gr
10) http://sokaktsou.blogspot.gr  και τελος,
11) elena-fantasia.blogspot.com

Τελος, παρτε μια γευση για το τι συμβαινει στο σπιτι μου αυτη τη στιγμη

 Το γραφειο της συμφορας!!!
Κι ολα αυτα για να ετοιμασω καρφιτσουλες και αλλα πολλα καλουδια!
Δειγμα της δουλειας μου ειναι και η καρφιτσα που ακολουθει!
καρφιτσα με την τεχνικη καλάι,πετρα μουρανο και καλλιεργημενο μαργαριταρι
Τα υπολοιπα, σε μια νεα αναρτηση στο μελλον!


Αυτα απο μενα..
Μεχρι την επομενη αναρτηση μου, να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!
Να προσεχετε την υγεια σας,αλλα και τις συνανατροφες σας με τον κοσμο...
Εχουμε και εναν αναδρομο Ερμη που μας επηρεαζει ολους και για πολυ καιρο ακομα...χιχι

Σας φιλωωωω!

48 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά για το blog σου.
    Δεν ήρθα για να πάρω δώρο... ήρθα μόνο για να σου ευχηθώ.
    Όσο για το βραβειάκι λυπάμαι αλλά ήδη το είχα πάρει και έχω κάνει τη σχετική ανάρτηση με τα 11 πράγματα για μένα.
    Όμως ευχαριστήθηκα και σήμερα τη βόλτα μου εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,αλλα απο μενα δεν ετο ειχες...!
      Δεν πειραζει Φλωριτσα!!
      Σε φιλω...

      Διαγραφή
  2. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου Σοφάκι! Και τι όμορφα πραγματάκια είναι αυτά που φτιάχνεις! Μπράβο! Τρρρρρέχω να βάλω την φωτογραφία σου στο σπιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι
    πραγματικά εδώ μέσα είναι ο Παράδεισός σου και εσύ μαγεύεις ε τα τις δημιουργίες σου. Συνέχισε ακάθεκτη κι εμείς εδώ θάμαστε!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μας χιλιάσεις και να μας διπλοχιλιάσεις Σοφάκι!!!!! Τα δώρα σου όπως και όλα όσα φτιάχνεις είναι πανέμορφα!!!! Απόλαυσα τις απαντήσεις σου χα χα!!!! Τρέχω να βάλω το εικονίδιο... Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία μου εύχομαι γρήγορα να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου για να δουν και άλλοι τα ωραία πράγματα που φτιάχνεις.
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφάκι μου χρόνια πολλά στο μπλογκάκι σου!!!!να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!υπέροχο δωράκι!!!!να σαι καλά γλυκιά μου!!!!φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχομαι πολλές πολλές ακομη αναρτήσεις με ενδιαφέρουσες κατασκευές!!!! και νά'σαι πάντα γερή και χαρούμενη,... Καλο σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χιλιασουν οι αναγνωστες σου Σοφια μου, κιεσυ να κανεις πολλες και ενδια φερουσες αναρτησεις με πανεμορφες δημιουργιες προς τερψι των οφθαλμων μας! Καλη συνεχεια και φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφάκι μου σου εύχομαι τα χίλια καλά και για σένα καιγια το μπλογκ σου,να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική όπως σήμερα!
    Ευχαριστούμε για το βραβείο, θα το παραλάβουμε ασφαλώς αλλά τι να γράψουμε εμείς, είμαστε και πολλές, άντε θα πόυμε λίγα πράγματα για τις μέλισσες!
    Να είσαι καλά Σοφάκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου εύχομαι πολλές, πολλές και όμορφες δημιουργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Σοφάκι μου..να τους χιλιάσεις κι ακόμα παραπάνω!!!:)Οι 11 αλήθειες σου είναι τόσο εσύ!!!Και ειδικά η 5η..γκουχου-γκουχου..μη το ξαναπείς..αγχώδεις εσύ?!?!?χιχι...
    Εννοείται πως θα πάρω κι εγώ μέρος στον διαγωνισμό και εννοείται πως είναι υπέροχα τα δωράκια που δίνεις!!!!
    Φιλάκια φιλενάδα μου..και να χαμογελάς πάντα!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να συνεχίσεις να μας μαγεύεις, να χαμογελάς και να μαγεύεσαι! Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά με χιλιάδες...πενήντα αναγνώστες να σε παρακολουθούν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία τα κρεμαστά σου Σοφία μου, όσο για το γραφείο σου, έλα να δεις το δικό μου να αισθανθείς καλύτερα!!!
    Καλή συνέχεια και να μας τους χιλιάσεις τους αναγνώστες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να μας χιλιασεις τους διαδικτυακους φιλους Σοφια μου!!! Τα μενταγιον ειναι καταπληκτικά!!! :) Θα βάλω ευθυς αμεσως και την εικονα του διαγωνισμου στο blog μου!!!
    Χαίρομαι πολυ που σε γνωρισα καλυτερα μεσα απο το βραβειακι!!! Φιλια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σοφία μου να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου σιγα σιγα θα δίνουν τόσοι.....ωραιο το βραβειακι με τις απαντξησεις σου.... ετσι γνωρίζώματε λίγο καλήτερα......φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και το μπλοκάκι σου να το έχεις πάντα γεμάτο από τις τόσο όμορφες δημιουργίες σου!!!!! Πολλά φιλιά... καλό μήνα και καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα και βέβαια να το γιορτάσεις, Σοφάκι μου!
    Πολύχρονο να είναι το μπλογκάκι σου, να χαίρεσαι το βραβείο σου και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!
    Τα δωράκια σου είναι υπέροχα όπως και όλες σου οι δημιουργίες.
    Φιλάκια πολλά, καλό μήνα και καλές Αποκριές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σοφάκι μου ευχομαι το μπλογκ να μεγαλώνει και να μεγαλώνει και να είναι πάντα δημιουργικό κι αισιόδοξο!!
    Εννοείται ότι εγω εξαιρούμαι από το δωρο, μπορω να φορέσω όποια ώρα θέλω, όποιο θέλω και να τα δω και πρωτη απ' όλους!
    Χα! Ζήλεια σας, που λέγαμε μικρές!
    Καλό μήνα να έχουμε, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ηρθα κι εγω να γινουμε 151!!!Καλο μηνα και τα τα χιλιασει τα μελη το μπλογκ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα κοριτσάκι μου!!Να τους χιλιάσεις και γρήγορα τους αναγνώστες!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς σε βρήκα! Εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και καλή συνέχεια! Έκανα ανακοίνωση για τον διαγωνισμό σου στη σελίδα μου και με χαρά θα περιμένω για την τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τους χιλιάσεις τους επισκέπτες
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ευχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου....τα δωράκια τέλεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να μας χιλιάσεις Σοφάκι μικρό...... οι δημιουργίες σου πάντα μ' εντυπωσίαζαν!!! Αυτό το καλάι είναι πολύ όμορφο για διακόσμηση κοσμημάτων!!!!
    Να έχεις ένα υπέροχο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου, Σοφία!!! Να τους γεμίζεις ομορφιά με τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο που έλαβες!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!
    Να έχεις ένα όμορφο σ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια σου κι από μένα Σοφία, καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το blog σου και πανέμορφες οι δημιουργίες σου! Σου εύχομαι καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σοφάκι γλυκό να κάνεις πολλούς ακόμα φίλους για το νεαρό της ηλικίας σου κάνεις πολύ καλή δουλειά , έχεις ταλέντο και φαίνεται , Καλό μήνα, αρπάζω
    το banner , συγχαρητήρια για το βραβείο σου φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά στο μπλογκσπιτάκι σου!Να τους 1000σεις τους αναγνώστες σου εύχομαι!Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα καθώς και όλες σου οι δημιουργίες! Τρέχω να βάλω την φωτογραφία σου στα δύο μου μπλόγκς!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Συνονόματη σου εύχομαι να παίρνεις ευχάριστες, γλυκιές ανάσες μέσα από το μπλογκοσπιτάκι σου και τα μέλη σου να γίνουν τόσααααααα πολλάαάάά που να χρειαστεί να φτιάξεις και δεύτερο και τρίτο και.........όμως πάνω απ΄όλα σου εύχομαι υγεία,όμορφες δημιουργίες και προσφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Σου ευχομαι να γινει πολυκατοικία τα σπιτάκι σου κι εσύ να είσαι πάντα γερή και δημιουργική!!!!!Υ.Γ.Σοφία στείλε μου την διευθυνσή σου στο mail koula36@gmail.com για να σου στείλω το δώρα σου απο το giveaway της Αγάπης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σου εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου. Υπέροχα τα δωράκια σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. συγχαρητηρια!!ειναι πρωτοτυπες οι δημιουργιες σου κ δε γνωριζα αυτην την τεχνικη...
    παντα ομορφιες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολλή όμορφη η δουλειά σου με τις πέτρες γλυκιά μου..δεν τα έχω ξαναδεί πουθενά..μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. να τους χιλιασεις Σοφακι μου τους αναγνωστες και να γίνουν πολλες πολλες και αναρτησεις σου τρέχω να βαλω στη σελιδα των διαγωνισμών το banner σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλή συνέχεια εύχομαι και πολλούς πολλούς αναγνώστες ακόμη .......... Μ' αρέσουν τα μπινακια !!!!!!!!!!!!!!
    Αν θες κάνε μια βόλτα και από μένα θα χαρώ να τα λέμε φιλάκια .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα Σοφία..έχασα πολλές αναρτήσεις σου..Ξαναγράφτηκα μέλος στους αναγνώστες σου μήπως έφταιγε αυτό..Δε ξέρω..Ευχαριστώ για το βραβείο και την σκέψη να δώσεις στο ταπεινό μου μπλογκάκι, αλλά δες http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/the-versatile-blogger.html
    Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σου.Να χαρείς το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σοφάκι μου τι κάνεις? υπέροχα όλα αυτά που κάνεις! Μπράβο σου!!Συμμετέχω και γω! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αν είδες τους αναγνώστες σου ,ξαναγράφτηκα.
    Έγινα η 165η αναγνώστριά σου. Τι δώρο κερδίζω; χα χα
    Ήμουν .....ξεγραμμένη γι αυτό δεν έπαιρνα είδηση πότε έκανες ανάρτηση.
    Και εσύ πάλι, δεν με ειδοποίησες για το βραβείο.
    Τέλος πάντων.
    Πολύ μου αρέσουν οι δημιουργίες σου.
    Να είσαι καλά, να έχεις έμπνευση και να δημιουργείς. Όσο για τους αναγνώστες να πολλαπλασιαστούν ξανά και ξανά.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου και να τα χιλιάσουν οι αναγνώστες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  40. Δεν πάω καλά Σοφακι,ήρθα είδα τα ωραία σου σου άφησα σχόλιο αλλά δεν πρόσεξα στα ονόματα ότι μου έχεις χαρίσει και σ' εμένα το βραβείο.Σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Σοφουλα γλυκουλα μου να εχεις παντα εμπνευση πολλη κ υλικα πολλα-πολλα να δημιουργεις! Ειναι υπεροχα τα στολιδακια,τα μπινακια σου!!! Χαχα!!!
    Συμμετεχω κ εγω γιατι θαθελα κατι απτα χερακια σου! ;-)

    Οταν θα μπω απτον η/υ σπιτι θα βαλω το μπανερακι για οσο προλαβαινω! Να χιλιασεις τους αναγνωστες σου!
    Φιλια κ δυνατη αγκαλια!!!
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σοφούλα, διαπίστωσα οτι το σχόλιο με τις ευχαριστίες μου για το βραβείο που μου χάρησες χάθηκε στο διάστημα. Συμβαίνει τελευταία τακτικά στην γειτονιά μας. Πηρα το μπανεράκι σου και θα το αναρτήσω.
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ουφφφφ πρόλαβα... Να τους χιλιάσει το μπλοκ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά και σύντομα να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να συεχίσεις να μας παρουσιάζεις τις μοναδικές δημιουργίες σου!
    (evdokiakal@yahoo.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλώς σε βρήκα!! με το καλό να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου κ να συνεχίσεις να δημιουργείς! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Χρονια πολλα!!!! Παντα με ομορφες δημιουργιες και χαμογελα!!!!

    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *