Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Come Back με αλλαγες και όρεξη για δουλεια!

΄Οπως καταλαβαίνετε, αλλάξαμε και είμαστε πίσω στην παρέα του blogoπλανήτη μας!!!!!!!!
Πίσω απ΄όλες τις αλλαγές-------> η  Ειρηνη !!!
Η φιλενάδα μου έκανε το θαύμα της και χωρίς να καταλάβω το πότε και το γιατί, τα έφτιαξε όλα στο πι και φι!!!
Πήρε κωδικούς, πέταξε τα παλιά και έφερε τα καινούρια!!!
Σας αρέσει λοιπόν η αλλαγή μας???

Ωστόσο, όλο αυτό τον καιρό, μπορεί να μην έγραφα  (γιατί, που χρόνος για blogging), τις δημιουργίες μου όμως τις έκανα πού και πού!
Άλλοτε Decoupage, άλλοτε κοσμηματάκια... έτσι..για να μη βαριέμαι!








Και για του λόγου το αληθές, ιδού και μια Decoupagιά!
ήταν κάποτε ένα άχρωμο γυάλινο κασπό-διακοσμητικό δοχείο-δεν ξέρω πως να το περιγράψω, μέχρι που το ξέθαψα απ το ντουλάπι μου μια μέρα και το περιποιήθηκα δεόντως!!!!!
Το απρόσμενο της υπόθεσης είναι ότι βάζοντας μερικά ρεσό στον πάτο του, γίνεται τόσο μα τόσο όμορφο που διαχέει το φως ομοιόμορφα στο χώρο, δίνοντας μια νότα χαλάρωσης!


Αυτά από μένα.
Μέχρι την επόμενη ανάρτησή μου, να είστε καλά και να περνάτε καλύτερα!!!!!!
Με αγάπη,
Σοφία!

31 σχόλια:

  1. Καλώς το!!!
    Σοφάκι τι όμορφα που έγιναν όλα εδώ μέσα; Ολα χαρούμενα και δροσερα, σου ανοίγει η καρδιά!!
    Το πιο σημάντικό βέβαια είναι ότι δε μας παίζουν πια κρυφτό οι αναρτήσεις και μπορούμε και βλέπουμε αυτά που φτιάχνεις!! Και πάλι έκανες φανταστική δουλειά και φανταστική φωτογράφιση, μπραβο!
    Α, και το φωτοφόρο πολύ γλυκό!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπέσει ΝΊκη..επιτέλους φαίνονται ξανά οι αναρτήσεις μου...ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια..χάρηκα που σου άρεσαν οι αλλαγές μου..τα φιλιά μου σε όλους..

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Σοφάκι!!!!!!!
    Αν κι μας έλειψες, έκανες τουλάχιστον πολύ ωραία έργα!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ρένα μου..καλή επιτυχία με το μπαζαρ στη ναύπακτο...φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Με γεια!
    Μου άρεσε πολύ η δουλειά της Ειρήνης!
    Και οι δικές σου δημιουργίες όμως είναι υπέροχες!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ειρηνακι μας έκανε καταπληκτική δουλειά..ευχαριστώ πολύ που σου άρεσαν τα δημιουργηματακια μου..πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Όμορφες οι αλλαγές που έκανες,άλλα και οι δημιουργίες σου τέλειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ γλυκιά μου δημιουργία..καλη συνέχεια σε ότι κάνεις.. Φιλακια

      Διαγραφή
  5. Ότι το έχω αγαπήσει στο έχω πει?? ναι ε??..ε στο ξαναλέω!!! :)
    Φιλάκια πολλά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι? Κάθεσαι ακόμα να το κοιτάς με ανοιχτό το στόμα? Χαχα... Αγκαλίτσα και από μένα..μακια

      Διαγραφή
  6. ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!! ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα τα κοσμήματα, όπως πάντα, και πολύ πετυχημένο το ντεκουπάζ! Οι αλλαγές σας είναι πράγματι, εντυπωσιακές, μπράβο της Ειρήνης, μπράβο και σε σένα Σοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ..για όλα..!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν..

      Διαγραφή
  8. Σοφάκι μου όμορφες οι αλλαγές και ακόμη πιο όμορφες οι δημιουργίες σου.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελενη..καιρό έχουμε να τα πούμε..εύχομαι όλα να πηγαίνουν καλά..σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Σοφάκι σε αποζητήσαμε !!! Ολες οι δημιουργίες σου πανέμορφες, το κολλιέ και η καρφίτσα με τις τουρκουάζ και πράσινες χάντρες.......μαγεία !!! ΄Όλα τα κοσμήματά σου είναι πανέμορφα και το φωτιστικό όμως με το ντεκουπάζ ονειρεμένο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου λειψατε μελισσουλες μου.. Ελπίζω να βρω μία μέρα χρόνο να έρθω να σας βρω..τα φιλιά μου..

      Διαγραφή
  10. Υπεροχα - μοναδικα!!
    Με ιδιαιτερο γουστο!!!!!

    και το φωτιστικο μοναδικο!!!

    καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ καλή μου ντεπυ! Να είσαι καλά..καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε..

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα Σοφία όλα σου τα έργα. Ιδιαίτερα μου άρεσαν τα δυο πρώτα. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω ότι τα δύο πρώτα είναι και μένα τ; αγαπημένα μου..ευχαριστώ..

      Διαγραφή
  12. Τι ωραία αλλαγή, Σοφάκι!! Και τι όμορφες δημιουργίες!!!
    Να΄σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς το Σοφάκι μας!!!! Μεγάλες και ωραίες αλλαγές βλέπω! Αλλά τα έργα σου είναι ακόμα πιό ωραία!!!
    Τα κοσμήματά σου τα θαυμάζω πάντα..είναι υπέροχα!!! Και η decoupagιά σου, τέλεια!!!!!!!!!!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σοφια πανεμορφα τα εργα σου!!! Μπραβο σου για ολα!!!
    Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση να εχεις!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *