Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

100, και το γιορταζω με ολους σας!!!!

Καλησπεεεερα!!!
Εδω και 2 μερες συνειδητοποιησα την εξης αλλαγη στο ιστολογιο μου:
ΝΑΙ!!!! ΕΦΤΑΣΑ ΤΟΥΣ 100 ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ και μου δινει πολυ χαρα να συνεχισω !!!!!!
αααα!!! ολα και ολα... εχω και κερασμα..
Τρουφακια με καφε!!!
οχι-δεν τα εφτιαξα εγω, αλλα επειδη τα λατρευω θα τα φτιαξω σιγουρα καποια στιγμη!!!
εχω και τη συνταγη για 24 τρουφακια απο ενα site που επισκεπτομαι συχνα.

Υλικά συνταγής:
Σοκολάτα κουβερτούρα: 200 γρ.
Κρέμα γάλακτος: 1/3 κούπας
Στιγμιαίο καφέ: 2 κουταλάκια τσαγιού
Τρούφα σοκολάτας: 1/3 κούπας

Οδηγίες:
1. Σε μπαιν μαρί βάζετε την κρέμα, τον καφέ και την σοκολάτα σπασμένη σε μικρά κομματάκια.
2. Βάζετε το μπαιν μαρί στη φωτιά και ανακατεύετε μέχρι να λιώσει η σοκολάτα και να πάρετε ομοιογενές μείγμα.
3. Σκεπάζετε το μείγμα και το βάζετε στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες να σφίξει.
4. Με κουταλάκι παίρνετε κομματάκια από το μείγμα και κάνετε μπαλάκια (προσωπικά με βολεύει πολύ, για να μην λερώνονται τα χέρια μου, να κάνω τα τρουφάκια, μέσα σε ένα κομμάτι μεμβράνη τροφίμων).
5. Κυλάτε τα τρουφάκια στην τρούφα σοκολάτας και τα βάζετε σε ειδικά χαρτάκια. Τα φυλάτε σκεπασμένα στο ψυγείο.


ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ  σε οποια τα δοκιμασει!!!

...και τωρα!!!! ταρα τα τααααααααααααα!!!!!

Η στιγμη που περιμενω καιρο τωρα...
Ειχα σκεφτει φτανοντας τα 100 μελη στο blogoσπιτακι μου να χαρισω σε ολους τους αναγνωστες μου ενα βραβειακι για να σας πω μ αυτο τον τροπο ενα τεραστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Περνωντας ο καιρος και μπαινοντας καθημερινα ο ενας στη ζωη-στο σπιτι του αλλου, η αναγκη μου να σας λεω καθε φορα "ευχαριστω" εχει μεγαλωσει!!!!!!
 Τοσο που νομιζω πως αν το γραφω καθε φορα που το αισθανομαι, θα με περασετε για τρελη!!!
Ετσι λοιπον και εγινε- για τη μεγαλη χαρα που μου δινετε εχοντας με κοντα σας, σας χαριζω το παρακατω βραβειακι, παρεα με ενα Ευχαριστω που ειναι λιγο για να σας εκφρασω τα συναισθηματα που μου γεννηθηκαν μαζι με το blog μου!!!!!!!

Ευχομαι να σας αρεσει και αν θελετε, μπορειτε να το βαλετε στο ιστολογιακι σας για να το στολισει και να με θυμαστε!!!!!!!
Αφιερωμενο σε ολους σας!!!!!
θελω να το ακουσετε "Σ ευχαριστω"

Πολλη καλησπερα σας και καλο βραδυ να εχουμε...
βγαινω..παω για ποτακι!!!!




58 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Σοφία για τα 100 μέλη σου!!!...Σου εύχομαι σύντομα να γιορτάσεις και για τα 200 και για τα 300 μέλη!!!...Τα συναισθήματα που αναφέρεις μου είναι γνωστά...Σ`ευχαριστώ για το βραβειάκι...θα το στολίσω σίγουρα...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χρυσουλια μου!!!!!! (δεν πιστευω να σ ενοχλει που σε λεω ετσι-απλα μ αρεσει!)
      Σε υπερευχαριστω για τις ευχες σου!!!!!!!!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Σοφούλα μου,να τους χιλιάσεις!
    Καλή διασκέδαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι γρήγορα να μας χιλιάσεις και να μας κρατάς συντροφιά με τις όμορφες αναρτήσεις σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό και στους χίλιους σου εύχομαι.Τρουφάκι θα πάρω γιατί είμαι και γλυκατζού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκατζου μας εσυ!!!!!!!!!!
      να παρεις και οχι μονο ενα!!!!!
      καλημερα και ευχαριστω για την ευχη!!!
      σε φιλω!

      Διαγραφή
  5. Σοφία,σου ευχόμαστε να τους χιλιάσεις και συ να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!!!Καλά να περάσεις στην έξοδό σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχαριστω πολυ Μαριλενη μου!!!!!!για ολα!!!!! ωραιες ευχες-με αγγιξαν!!!!
      σε φιλω-καλη εβδομαδα να εχουμε!

      Διαγραφή
  6. Να τους χιλιάσεις Σοφία μου τους αναγνώστες σου! Τα τρουφάκια φαίνονται τέλεια!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ-η Μαιρη!!!!!!παρε τρουφακι, παρε τρουφακι!!!!!
      Ευχαριστω Μαιρουλα!!!καλη εβδομαδα και σε σενα!!!

      Διαγραφή
  7. συγχαρητήρια!! εύχομαι πολλούς πολλούς ακόμη αναγνώστες!!! :) τέλειο νέο! σε ευχαριστούμε πάρα πολύ!!! η εικονίτσα είναι τέλεια!! την παίρνω μαζί με 1 λαχταριστό τρουφάκι και πάω να την τοποθετήσω στο σπιτάκι μου!!! φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ πολυ καλο μου Εβονιτακι!!!!!!
      Τι καλη!!!!! μονο ενα τρουφακι?????
      παρε κι αλλο, παρε κι αλλο!!!!
      καλημερα και καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
    2. :) χι χι.. είπα να αφήσω και για τα υπόλοιπα κορίτσια!! :) φιλάκια!! καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Γεια σου Σοφία!!Συγχαρητήρια να μας χιλιάσεις και πιο πάνω! Σ'ευχαριστούμε πολύ για την εικόνα!:) καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κανει τιποτα Κατερινακι μου!!!!!!!!!
      καλη εβδομαδα και σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!
      φιλακια!!!!!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια, Σοφία μου.... να μας χιλιάσεις και γρήγορα!!!
    Πήρα το βραβειάκι μου, πάω να το βάλω στην ειδική σελίδα και σου εύχομαι μια χαρούμενη εβδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι παντα καλα Φιλια!!!!! Σ ευχαριστω για ολα!!!
      καλη και δημιουργικη εβδομαδα σου ευχομαι!!!

      Διαγραφή
  10. Να μας χιλιάσεις και βάλε!!! Παίρνω και το βραβειάκι ολόχαρη! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι!!!!!! Δεν κανει τιποτα-ολη η χαρα ειναι δικη μου!!!!καλη εβδομαδα και σε σενα!

      Διαγραφή
  12. καλησπέρα
    πάντα χαρές να σε γεμίζει η όμορφη μπλογκογειτονιά μας
    να τους χιλιάσεις τυς αναγνώστες σου
    εμείς ευχαριστούμε που υπάρχει και το δικό σου σπιτάκι στην γειτονιά και μας ανοίγεις τις πόρτες του να μπούμε ..για τις μικρες αποδρασεις στο δικο σου παραδεισο... όπως γράφεις στην αρχή
    όμορφο το εικονάκι , πολύ γλυκιά η κίνηση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουπς ξέχασα..ευχαριστώ και για τις τρούφες..ότι έχει να κάνει με σοκολάτα είναι αγαπημενο μου :)

      Διαγραφή
    2. Γλυκο μου Δελφινακι Καλημερα!!! αν ηξερα οτι σ αρεσουν τοσο οι τρουφες θα τις κερναγα ολες σε σενα!!!
      σ ευχαριστω για ολα τα καλα σου λογια-καλη εβδομαδα να εχουμε!!!σε φιλω!

      Διαγραφή
  13. Σε ευχαριστούμε για το βραβειάκι!! Να μας χιλιάσεις! Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σοφάκι μου να είσαι πάντα καλά εσύ και το όμορφο σπιτάκι σου!!! Να αποκτήσεις πολλούς φίλους - αναγνώστες και να τους κερνάς πάντα με όμορφες αναρτήσεις και υπέροχα τρουφάκια!!!!! Σε ευχαριστούμε για το βραβειάκι το οποίο πέρνω με μεγάλη χαρά!!!Καλή εβδομάδα... πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικυ μου ευχαριστω για ολα!!! ελπιχω να σ αρεσει το βραβειακι!! καλη και δημιουργικη εβδομαδα να εχουμε!!!!
      φιλια!

      Διαγραφή
  15. Félicitations pour les 100 membres de ton blog !
    Bonne semaine.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παίρνω το βραβειάκι σου!Και στους 1000 με το καλό!Ευχαριστώ για την ανακοίνωση του Giveaway μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Σοφία μου!Νά τά χιλιάσης τά μέλη σου σού εύχομαι!Παίρνω τό όμορφο βραβειάκι σου καί πάω νά τό στολίσω!Ευχαριστώ γιά τό κέρασμα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιπουα Dimi !!!! να το στολισεις και να με θυμασαι!!!!
      Σ ευχαριστω πολυ πολυ για ολα! Μακια

      Διαγραφή
  18. Σοφάκι μου να μας χιλιάσεις!!
    Ευχαριστούμε για το βραβείο και ,βεβαίως- βεβαίως, για το κερασμα!
    Θα το δοκιμάσω σύντομα, όπως καταλαβαίνεις!
    Φιλάκια, καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mακαρι Νικη μου!!! Δεν κανει τιποτα για το κερασμα και το βραβειο!!
      Σε φιλω..καλο βραδυ!!!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο Σοφάκι μου ! Συγχαρητήρια που έφτασες τους 100 αναγνώστες. Εύχομαι να μας χιλιάσεις !!!! Πολύ ωραίο το κέρασμά σου, πήρα δύο τρουφάκια και φεύγω να βάλω το πανέμορφο βραβειάκι σου στο blog μου. Σ'ευχαριστούμε πολύ! Πολλά φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Μαριαννα !!! παρε κι αλλα τρουφακια..εχει πολλα ο δισκος!!!
      σε φιλω-καλο βραδυ!!!!

      Διαγραφή
  20. Εμείς ευχαριστούμε Σοφάκι....άντε και στους 200 περιμένουμε καινούρια λιχουδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Κατερινακι!!!!! Σ ευχαριστω για ολα!!! Σε φιλω!!!!!

      Διαγραφή
  21. Πέρασα και εγώ να κεραστώ και να ....τσιμπήσω το βραβειάκι.
    Σου εύχομαι γρήγορα να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως τη Σωσω!!!!!!
      Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια!
      σε φιλω!

      Διαγραφή
  22. Και θα φαω το γλυκακι και θα παρω το βραβειακι!!!!Να μας χιλιασεις Σοφακι!!!!!Καλο σου βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κυριολεκτικά γλυκιά ανάρτηση!
    Σοφάκι μου σου εύχομαι να τους 1000σεις τους αναγνώστες σου και συνεχίσεις έτσι ανέμελη και αυθόρμητη να μας χαρίζεις υπέροχες δημιουργίες, βραβειάκια και γλυκάκια!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ!!!!!
      ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΟΦΗ!!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

      Διαγραφή
  24. Λοιπον Σοφουλα μου, νομιζω ζω αλλου.... :ο/
    Ειχα την εντυπωση οτι ημουν follower σου ΚΑΙ οτι ειχα σχολιασει στην παρουσα αναρτηση...Ε, μακρυα νυχτωμενη ημουν σιγουρα!
    Φιλια ολο γλυκα σαν και σενα και να τους χιλιασεις μικρη μου!
    Ευχαριστουμε για το δωρακι, για το τρουφακι και για την μεταξωτη καρδουλα σου.... ;ο) ματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Βαϊλι!!!!!!καλε δεν πειραζει καθολου!!!! φτανει που επικοινωνουσαμε!!!
      ευχαριστω ωστοσο για τα καλα σου λογια και σε ευχαριστω που εισαι στην παρεα μου!!
      σε φιλω γλυκα!!!

      Διαγραφή
  25. Α, και μπορω να το βεβαιωσω αυτο το τελευταιο γιατι σε γνωρισα και απο κοντα.... ;ο)
    (δεν σηκωνω αντιρρησεις...) :οp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφα συναισθήμετα που γεννάει αυτός ο αριθμός! 100 αναγνώστες! Θυμάμαι κι εμείς τι χαρά κάναμε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!! να τους χιλιασετε επι τη ευκαιρια βρε κοριτσια!
      καλημερα!!!

      Διαγραφή
  27. Χρόνια πολλά Σοφάκι μου! Να τους χιλιάσεις!!
    Καλά ε τα τρουφάκια πεντανόστιμα, σταματάω να τρώω να πάρουν κι άλλοι!! χεχε!
    Πραγματικά ωραία συναισθήματα! Αχ έτσι ένιωθα και γω!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *