Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Ολοι μαζι μπορουμε!

Καλησπερα και καλο μηνα...
ποιο μηνα ομως, που βλεπω το ημερολογιο να λεει 2 Οκτωβριου και δεν το πιστευω..!
63 Αυγουστου επρεπε να γραφει με τετοια ζεστη!!!!!!ειπαμε...δε μας τρελαινει το φθινοπωρο αλλα οχι ετσι...!
Ευχαριστα ειναι τα νεα μου σημερα...
την τελευταια εβδομαδα εκανα μαθηματα decoupage παντος ειδους απ το youtube!!!!!μονη μου!!!!
Αφου λοιπον ζουζουνιζομουν να πειραματιστω, κατεβηκα σημερα στο κεντρο της Αθηνας και χαλασα οτι λεφτα ειχα..
decoupage ηθελα????? καλα να παθω...
Πρωτο πειραμα για μενα και απ΄οτι βλεπω και θελω να πιστευω, τα εχω παει καλα...
για πειτε παρακαλω οι ειδικοι του αντικειμενου!!!!!!
η μπροστινη πλευρα

η πισω πλευρα
Το δευτερο ευχαριστο ειναι οτι το κουτακι ειναι ΚΑΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ!!!!!!!!!
ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΜΟΥ!!!!!!! επιτελους πηρα μπρος...
Δεν εμεινα ομως μονο στον ενα..ειχα παρει φορα σας λεω...
2ος κουμπαρας- αποψη απο πισω

2ος κουμπαρας- μπροστινη αποψη
 και επεται συνεχεια με τον ΤΡΙΤΟ δαντελενιο κουμπαρα!!!!!!
Τελικα μ΄αρεσουν πολυ οι δαντελες!!!!!!!!!!!

Κουμπαρα ομως δεν εφτιξα μονο εγω, αλλα και η μικρη μου αδερφη, που οταν εμαθε για το σκοπο που υλοποιουνται ολοι αυτοι οι κουμπαραδες, εδειξε αμεσως την προθημια της να βοηθησει!!!!!
Πηρε ολομοναχη-11 χρονων παρακαλω- το βελονακι και ξεκινησε να κανει το αλυσιδακι!!
για δειτε και θα καταλαβαιτε!!!

μπροστα
πισω
Με βελονακι εχει κανει την πολυχρωμη κλωστη πλεξιματος(ακομα και τα λουλουδια), ενω η μονοχρωμη γαλαζια κλωστη ειναι τυλιχτη γυρω απ το πλαστικο μπουκαλι!!
Κυρια Ρενα 4 σας εχω...τους ποσους φτασαμε???????????
ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!

Με βραβειο θα κλεισω την αναρτηση αυτη και αυτη τη φορα σταλμενο με πολυ αγαπη απ την ομορφη Αγαθη με τη χειροποιητη φαντασια!!!! 
 Με τη σειρα μου το χαριζω:
στη Νικη με το Ονειροποιειο (  τη θειουλα μου )
στη Φιλια με το Filia's crafts 
στη Σωσω με το para-kelsoscooks 
στη Λαμπρινη με το ΛΑΜΠΡΟΥΚΑ

Αυτα απο μενα....περιμενω τα σχολια σας και τις εντυπωσεις σας για τα decoupage του κουμπαρα!!!
Εχω ελπιδες να βελτιωθω??????

Μεχρι την επομενη αναρτηση μου να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!!
Σας φιλω γλυκα,
ΣΟΦΙΑ!!!!!



35 σχόλια:

  1. ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ;
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!
    ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ, ΑΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΔΑΝΤΕΛΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΣΑΡΕΛΑ ΑΝΕΤΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΡΕΝΑ!!!!!!
      ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΤΕΛΕΝΙΟ ΜΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ..ΜΟΙΑΖΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο,κορίτσια!Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Σοφία μου!Πολύ ωραία δουλειά έκανες!Πανέμορφοι όλοι οί κουμπαράδες σου!Αυτός μέ τήν μαύρη δαντέλα είναι υπέροχος!!Μπράβο καί στήν αδελφούλα σου!Προχώρα μέ τό ντεκουπάζ!Είσαι αστέρη!!Καλό μήνα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ DIMI!!!! MONO ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΥΡΗ ΔΑΝΤΕΛΑ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ..ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΤΣΙΓΚΙΝΟΥ ΑΠΟ ΚΑΦΕ!!!
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΑΡΧΗ..ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  4. καλημέρα και καλό μήνα!!
    Μπράβο και στις δυο σας κορίτσια!!!
    είναι πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε Μαριλενα!!!!
      (προσπαθω να γινω αναγνωστρια του blog σου και δε μπορω...εχει γινει κατι??? για τσεκαρε)
      σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  5. Καλησπερα Σοφακι!!!!! Καλα τωρα θα κολλησεις με το decoupage!!!
    Αν και δεν ξερω και πολλα απο την τεχνικη αυτη, οι κουμπαραδες σου μου φαινονται υπεροχοι!!!!!
    Μου αρεσε πολυ αυτος με την δανδελα!!!!!!
    Μπραβο και στην αδελφουλα σου, που αν και ειναι 11 ετων το βελονακι το χειριζεται αψογα!!!!
    Μπραβο και στις δυο σας για την προσπαθεια!!!!
    Αντε και καλη συνεχεια με τους κουμπαραδες!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαρακι!!! εχετε και το ιδιο ονομα με τη μικρουλα μου-την αδερφουλα μου!!!!
      με το decoupage απλα κολλασα ηδη!!!!!!!!!!!!!!!
      σε φιλω..καλημερα!!!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα!!! Πήρες φόρα βλέπω!!! χι χι.. πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες!!! μου αρέσει κι εμένα πολύ η δαντέλα! εγώ δεν ξέρω από decoupage αλλά μου φαίνεται φοβερός!!! καλά και της αδερφής σου τέλειος!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχα..αν δει το σχολιο σου η μικρη θα πει..:" ειδες που λενε καλα λογια και για το δικο μου κουμπαρα???"
      την κανω εικονα και γελαω μονη μου...
      ευχαριστουμε Εβονιτακι!!!!!!
      καλημερα!!!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο σας Σοφάκι μου, πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες σας. Η μικρή έδωσε ρέστα με το βελονάκι της!!!Καλή συνέχεια λοιπόν!!!
    Φιλιά
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σοφακι!!! Σ ευχαριστουμε πολυ!!!
      ενα εχω να σου πω, η Μαρια ξερει καλυτερο βαλονακι απο μενα!!μη σου πω οτι εγω κανω μονο μια σειρα στο βελονακι γιατι πολυ απλα δεν καταφερνω να γυρισω για δευτερη, τριτη κλπ..
      σε φιλω..καλημερα!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Σοφάκι μου και Καλό Μήνα!!!!!!! Όμορφοι οι κουμπαράδες σου μα και της αδελφούλας σου είναι τέλειος!!!!! Καλή συνέχεια... και στις δυό σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΒΙΚΑΚΙ!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!!!!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ...

      Διαγραφή
  9. Άντε καλή αρχή με πολύ όμορφους κουμπαράδες. Ειδικά η μαύρη ή μήπως καφέ δαντέλα στο πορτοκαλί πολύ μου άρεσε. Καλή συνέχεια και στις δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστουμε Κατερινακι μας!!!!!!!βεβαια σαν και εσενα δεν προκειται να φτασουμε με τους τοσους κουμπαραδες σου, αλλα εναν-δυο ακομα μπορουμε να φτιαξουμε!!!!!

      Διαγραφή
  10. Ήρθα κι εγώ να σε βρω. Θα γίνω μέλος σου και θα σε κάνω αγαπημένο μου blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο κορίτσια..... και δυο μπράβο στα μικρά, χρυσά χεράκια!
    Σοφία μου, σ' ευχαριστώ πολύ που με τίμησες με το βραβείο σου!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Ποιος σας πιάνει τώρα που πήρατε φόρα.Γεια στα χεράκια σας και σένα και της αδελφούλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΟΟ...ευχαριστουμε πολυ Δημιουργια!!!!!
      βεβαια, οσο φορα και να εχουμε παρει ειναι μια κυρια που μας κραταει πισω ολη τη ωρα!
      την λενε "σχολη" και ειναι κατα της τεχνης!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημερα Σοφια!!! ΜΠΡΑΒΟ και στις δυο σας!!!Κανατε πολυ καλη δουλεια!!!Ειμαι σιγουρη οτι επονται και αλλοι.Σου ευχομαι πολλα βραβεια ακομα!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Αναστασια !!!!!!!εχεις το ιδιο ονομα με τη δευτερη αδερφη μου-οχι αυτη που ασχοληθηκε με τον κουμπαρα,την αλλη-!!Σ ευχαριστουμε πολυ πολυ για ολα..Μακαρι να καταφερω να φτιαξω ενα-δυο το πολυ ακομα!!!!!!
      σε φιλω!!!!

      Διαγραφή
  14. Ποιος σε πιάνει τώρα Σοφάκι πήρες φόρα και δεν σταματάς με τίποτα!!Πανέμορφοι οι κουμπαράδες σου!!Φιλάκια και όποτε κατέβεις στη Σπάρτη στείλε μήνυμα να πιούμε καφεδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Σοφη!!! ακομα και για την προσκληση!!!
      καλη συνεχεια!!!

      Διαγραφή
  15. Σοφακι μου ντεκουπάζ; Αυτό πρέπει να το γιορτάσουμε! Η πρωτη απόπειρα είναι εξαιρετική, αλλά κι ο κουμπαράς της Μαρίας είναι όλα τα λεφτά! ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!
    Η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική! Το ντεκουπάζ είναι εθιστικο...
    Στέλνω πολλά φιλιά κοριτσάκια, καλο βράδυ κι ευχαριστώ πολύ για το γλυκό βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΙΚΗ!!! ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!
      ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΘΙΣΤΙΚΟ ΤΟ ΣΚΑΣΜΕΝΟ...ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΑΛΛΑ ΟΚ...ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ!!!!ΧΑΧΧΑΧΑ
      ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

      Διαγραφή
    2. Για ό,τι χρειαστεις, τηλέφωνο!!!
      Τηλεφωνικό κέντρο 24ωρης λειτουργίας, γιατί η έμπνευση δεν μπορει να περιμένει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες!!! Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *