Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Οι τελευταιοι κουμπαραδες για τη Θεσσαλονικη!

Μπορει να εχουν φτασει εδω και μια εβδομαδα στην ομορφη Συμπρωτευουσα,στη γειτονια μας ομως κανουν ντεμπουτο σημερα..
ωχ...σας ειπα καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο???
Οχι δεν ειπα...πως να πω, αφου οι κουμπαραδες με παρασερνουν?!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

Και κατι αλλο τωρα που το θυμηθηκα, σας ευχαριστω ολους σας για τις ομορφες ευχες σας για τα γεννεθλια μου!!!
Με συγκινησατε πολλες απο σας..αλλες με λογια στοργικα και αλλες με τις συμβουλες σας...!
Ειμαι πολυ χαρουμενη που εχω τοσο καλες ηλεκτρονικες φιλες!

Κουμπαραδων συνεχεια λοιπον....

Κουμπαρας Νο 11 (δημιουργημα του Γιαννη)

 

 Κουμπαρας Νο 12(της Πετρινας)
 

Κουμπαρας Νο 13 (της Μαριας)
 

Κουμπαρας Νο 14( κι αυτος της Μαριας)
Κουμπαρας Νο 15(Της Πετρινας και της Δημητρας)
 
 Κουμπαρας Νο 16(δικος μου)
 

 Κουμπαρας Νο 17 (κι αυτος δικος μου)



Κουμπαρας Νο 18(και αυτος δικος μου)
 

Κουμπαρας Νο 19(και αυτος δικος μου)
 

Κουμπαρας Νο 20(της Πετρινας και του Γιαννη)

 

Κουμπαρας Νο 21(δημιουργημα της Πετρινας)
 

Κουμπαρας Νο 22(Της δημητρας)

Κουμπαρας Νο 23(του Γιαννη)
 

Κουμπαρας Νο 24(και αυτο του Γιαννη)
 

Κουμπαρας Νο 25(επισης του Γιαννη)
 

Και τεεελος.....
Κουμπαρας Νο 26 (δικος μου)
 



Ρενα μου, ολοι μαζι ειναι 26 ελπιζω να τους ελαβες σωους και αβλαβεις!
Δειτε τους ολους μαζι εδω στη σελιδα με τους κουμπαραδες!!!!
Αλλα και εδωωω...ολοι σε ενα νοικοκυρεμενα!

Θυμαστε που σας ειχα πει οτι μια μερα θα βρισκομασταν με την παρεα μου για τις καλλιτεχνικες μας
ανησυχιες???
Ε αυτη τη μερα ηταν που φτιαξαμε τους παραπανω κουμπαραδες..
Για παρτε μια γευση απο εκεινη τη βραδια..
Μπαχαλο το σπιτακι μου, μπαχαλο!!!

Σημασια εχει ομως που το αποτελεσμα για εμας ηταν ικανοποιητικο..
Ελπιζω και για σας..
Εν ολιγοις,η βραδια εκλεισε με το πιο τελειο φαγητο του κοσμου!!!
Πατατες τηγανιτες (!!!!) και την υποσχεση οτι συντομα θα ξαναβρεθουμε για να δημιουργησουμε..

Αλλωστε εχουμε και αλλο BAZZAR κουμπαραδων στην Πατρα την ανοιξη....!

Αυτα απο μενα...
Μεχρι την επομενη αναρτηση μου, να 'στε καλα και να περνατε καλυτερα!!!!!
Φιλακια στα μαγουλακια!!!!

27 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ!!!!!!
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΟΝ ΜΑΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κανει τιποτα Ρενα !!!
      Χαρα μας ηταν να δημιουργησουμε γι αυτο το σκοπο..
      Φιλια πολλα και οπως ειπες, ραντεβου στην Πατρα!
      Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  2. Πιστεύω πως οι κουμπαράδες στο σύνολό τους θα ξεπεράσουν τους 1000.
    Προβλέπω όμως διαμαρτυρία των αλλοδαπών που μαζεύουν μεταλλικά αντικείμενα γιατί δεν αφήσατε τενεκάκι για τενεκάκι να μην το αξιοποιήσετε.
    Μπράβο στην παρέα σας που με τόσο κέφι δημιούργησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα..οχι,δε θα υπαρξει καμια παρεξηγηση με τους αλλοδαπους μιας και και τα φεραμε απ την Τριπολη οπου δεν υπαρχουν ρακοσυλλεκτες-ακομα-!
      Μακαρι να ξεπερασουμε τους 1000..για να μπουμε και στο guiness!!
      Σε φιλω φλωρα μου!

      Διαγραφή
  3. Σοφακι μου πρωτα απ ολα χρονια σου πολλα και ευτυχισμενα!!!!Λιγο καθυστερημενα αλλα δεν το ειχα δει!!!!Οι κουμπαραδες ειναι πολυ ομορφοι!!! Να εισαι καλα κοριτσακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κατρινα μου!!!
      Χρονια πολλα και σε σενα για τη σημερινη!!1 Να χαιρεσαι το ονομα σου και να εχεις οτι ποθεις!!!!
      Ευχαριστω και για τους κουμπαραδες!!!
      Φιλακια πολλαααα

      Διαγραφή
  4. Superbe collection ! Toutes ces boîtes sont magnifiques !
    Bon weekend.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πολύ ωραίοι, τους είχα δει και στο fb!Εγώ τελευταία στιγμή έφτιαξα, τόσο καιρό δεν είχα προλάβει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Δεσποινακι!!!ναι τους δημοσιευσα πρωτα στο fb και μετα στο blog!!!
      Φιλακια πολλα ..καλη συνεχεια σε οτι κανεις!

      Διαγραφή
  6. Καταρχήν να ευχηθω κι εγω καθυστερημένα χρονια πολλά! Να τα εκατοστησεις κοριτσακι και να είσαι πάντα χαρούμενη και δημιουργική!
    Καλά, εσεις με τους κουμπαραδες σας κάνετε ένα παζαρι μονοι σας!
    ΜΠΡΑΒΟ παιδιά!!!
    Όλοι είναι πανέμορφοι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενταξει, σε συγχωρω, θεια!
      Ευχαριστω πολυ πολυ!!!
      χαχχα, ναι..μας αρεσε και φτιαξαμε αρκετους!!
      Φιλακια πολλα~!

      Διαγραφή
  7. Υπέροχοι Σοφάκι!!!!μπράβο σας!!!!καλό βράδυ!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφία μπράβο σε όλους σας!!!
    ήστε καταπληκτική παρέα!!Ωραίοι οι κουμπαράδες σας!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή σου βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε πολυ Μαριλενα μου!!!!
      φιλακια πολλα,καλη εβδομαδα κ σε σενα!!!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο βρε παιδιά!!!! Καλά λες να φτάσουμε τους 800; Χχχχχααααα...
    Απίστευτα νούμερα!!!!!!!!!
    Φιλάκια και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τους περασαμε Φιλιααα!!!!
      Τελειο????????
      φιλακια πολα!
      Καλη συνεχεια σε οτι κανεις!!!

      Διαγραφή
  10. Αυτό είναι το πιο ωραίο, να μαζευτείς με φίλους και να δημιουργήσεις! Μπράβο παιδιά!
    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεψε με Μικα μου, ειναι φανταστικη εμπειρια!!!
      Νιωθω πολυ χαρουμενη και ειμαι περηφανη για την παρεα μου!!
      Παραδεισενια φιλακιααα

      Διαγραφή
  11. Γεια σου Σοφάκι!Πολύ ωραίοι συγχαρητήρια σε όλους!Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερινακι!!!!
      Επι τη ευκαιρια να χαιρεσαι το ονοματακι σου και να εχεις χρονια πολλα ακομα..χαρουμενα και ευτυχισμενα!!!
      Ευχαριστουμε πολυ για ολαα!
      Φιλακια πολλα και καλη συνεχεια σε οτι κανεις!!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα, πανέμορφοι οι κουμπάραδες σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανω απ ολα η θεληση και η ομαδικοτητα!!!!!!!
      Φιλια

      Διαγραφή
    2. Ωραιότατοι οι κουμπαράδες όπως και η προσφορά σου ! Μπράβο, Σοφάκι !!!! Πάντα τέτοια !!!!

      Διαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *