Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Κουμπαρας 9 & 10!



Συνεχεια κουμπαραδων και....
Ο λογος για τους κουμπαραδες 9 και 10!!!!!

Θυμαστε που σε προηγουμενες αναρτησεις σας ελεγα πως δε φτιαχνω μονη μου κουμπαραδες???
Εαν οχι, μπειτε εδω οπου ειναι συγκεντρωμενοι ολοι οι κουμπαραδες που εχουμε ολοκληρωσει, τοσο για να τους δειτε, οσο και να το θυμηθειτε!!!
Εεεε...οι σημερινοι ειναι φτιαγμενοι απ το Μαρακι!!!
Τη φιλεναδιτσα μου!!!
Η μπροστινη του πλευρα εχει ως εξης:

Κουμπαρας Νο9
Βυθος με ολα του τα κομφορ!!!
Η αληθεια ειναι οτι η φωτογραφια τον αδικει γιατι εχει τοση λεπτομερεια που μονο ζωγραφος μπορει να πετυχει!!!
Κουμπαρας Νο9

Ναι ναι...Καλα καταλαβατε...Ειναι ζωγραφισμενοι ολοι στο χερι!!!
Να και ο χαχανουλης της!!!
Κουμπαρας Νο10
 Κανει κι αλλες γκριματσες...
Χαχαχα!!!Τον βλεπω και μου φτιαχνει τη διαθεση!!!!
Κουμπαρας Νο10
Δε συμφωνειτε πως ειναι πολυ ζουζουνιαρικοι???

Και εχω και συνεχεια...
Για δειτε εδωω!!!


Κουτακια γαλακτος γνωστης γαλακτοβιομηχανιας μαζι με κουτακια καφε επισης γνωστης εταιριας επιστρατεφτηκαν για ενα και μονο σκοπο!!!
Τη Δραση των Ελληνων Blogger!!!
Στο link αυτο υπαρχει με καθε λεπτομερεια ο σκοπος της Προ(σ)κλησης με τους κουμπαραδες, καθως και ολοι οι κουμπαραδες που "θα παρελασουν" στο Βαφοπουλειο Πνευματικο Κεντρο Θεσσαλονικης !!!
ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
προσκληση εγκαινιων

Τα εγκαίνια θα γίνουν την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου στις 17.30.
Τα έσοδα από την πώλησή τους θα διατεθούν για το ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ SOS Στο Πλαγιάρι Θεσσαλονίκης.

Το Σαββατο το σπιτι μου θα μετατραπει σε καλλιτεχνικο εργαστηρι, αφου το τρελο παρεακι των κουμπαραδων θα βρεθει για να δωσει ζωη, τοσο στα παραπανω αχρωμα και ακομψα κουτια,οσο και σε πολλα αλλα που θα κανουν θεαματικη εισοδο εκεινη τη μερα!!!!
Περιμενετε συντομα νεα μας για αυτη τη συναντηση!!!

Αυτα απο μενα....μεχρι την επομενη αναρτηση μου, με κουμπαραδες ή οχι....
Να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!!!!!!!!!!!

Σας φιλω γλυκα!

24 σχόλια:

  1. Α! τι όμορφα που θα περάσετε το Σάββατο!...τίποτε καλύτερο από μια παρέα χειροτεχνών την ώρα της δημιουργίας!...και μάλιστα όταν αυτές οι δημιουργίες προορίζονται για καλό σκοπό!...
    Αυτοί οι κουμπαράδες πάντως της Μαρίας έγιναν απίθανοι! Μπράβο της!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτη ειναι η αληθεια Χρυσουλα μου!!!
      για να δουμε..θα προσπαθησω να τραβηξω και καμια φωτογραφια την ωρα της δημιουργιας!!!!
      Σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι οι κουμπαράδες να μπορέσουν να λύσουν προβλήματα και οι προσπάθειές μας να νοιώσουμε ότι αποδίδουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία δουλειά από τη φίλη σου αλλά και από σένα που ακούραστα θέλεις να προσφέρεις ! Φιλιά Πολλά και καλή συνέχεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ!!!
      Μ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΩ..ΑΛΛΙΩς ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ!

      Διαγραφή
  4. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ , ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΑΛΕΣΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΠΑΙΡΝΩ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΤΟΥΣ ΠΑΡΤΟΥΣ ΡΕΝΑΚΙ!!!
      ΠΑΜΕ ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΩΘΗΣΗ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Σοφία μου, και σε σένα και σ΄όλη την παρέα. Θα περιμένουμε να δούμε τους νέους σας κουμπαράδες! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ..ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΔΗΛΑΔΗ!!
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

      Διαγραφή
  6. μπράβο!!! καλά ο βυθός απίθανος! βλέπω έχει ψωμί ακόμη! χι χι.. φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΡΑΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ Ο ΒΥΘΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ!!! ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΙΝΕΙ!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΒΟΝΙΤΑΚΙ!!! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες Σοφάκι μου μπράβο!!Φτιαγμένοι με πολλή αγάπη και μεράκι!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΝΟΝΟΜΑΤΗ!!!!
      ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ-ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΑΡΙΑ- ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ, ΔΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΕΛΑΣ!!!!
      ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

      Διαγραφή
  8. καλώς σε βρήκα Σοφία μου!!! Τι χαριτωμένοι κουμπαράδες είναι αυτοί?! Δεν έχω φτιάξει ακόμα τον δικό μου, αλλά υπόσχομαι να προλάβω!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ!!!
      ΣΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΩ ΣΤΟ BLOGΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

      Διαγραφή
  9. Σοφάκι μου τι κάνεις? Καλά τι όμορφα πράγματα ετοιμάζετε? Μπράβο σας!!! Απίθανοι οι κουμπαράδες που έφτιαξε η φίλη σου!! Αααα ωραία θα περάσετε!!! Καλές δημιουργίες!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΑΓΑΘΗ ΜΟΥ!!!!
      ΤΑ ΙΔΙΑ..ΡΟΥΤΙΝΑ!!ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΞΕΧΝΙΕΜΑΙ!!!
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΩ ΦΩΤΟ ΑΠ ΤΟ ΑΥΡΙΑΝΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ!!!
      ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
  10. Μπράβο κορίτσια, μπράβο και σε σένα Σοφία μου που επιστρατεύεις και την παρέα σου στην προσπάθεια!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΙΑ!!!
      Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΩΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ, ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ!!!
      ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΙ ΑΥΤΟ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ1!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. μπράβο Σοφία!!!είναι πολύ ωραίοι!!!!
    Να σαι καλά!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
      ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
      ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

      Διαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *