Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Ζωγραφισμενα Μπουκαλια για δωρα..

Καλησπερα!!
Και παλι μαζι σας..αυτη τη φορα για να μοιραστω τα πρωτα και μεχρι τωρα τελευταια μπουκαλια που μου ζητησαν καποιες φιλες!
Ευχομαι να σας αρεσουν!




Ενταξει, σαν τη Νικη δεν ειμαι..
Απ την οποια παρεπιπτόντως πηρα το εναυσμα για να ξεκινησω τη ζωγραφικη στο μπουκαλι..
Εχετε ακουσει αυτο που λενε: "Με οποιον δασκαλο θα κατσεις, τετοια γταμματα θα μαθεις..." ?????
Αυτο συνεβει και στην περιπτωση μου!!!!!!!!

Mε αυτη την αναρτηση παιρνω μερος και στο διαγωνισμο της Ανεράιδας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 http://aneraida.blogspot.gr/2012/12/3.html
Ευχαριστουμε για το διαγωνισμουλα Ανεράιδα!!!!!!!!!!!!

Κατι τελευταιο γιατι ο χρονος πιεζει...
Αννα μου, πριν λιγες μερες εστειλα για το bazzar του Νευροκοπειου 4 σελιδοδεικτες τους οποιους ακομη δεν μπορω να δημοσιευσω για τεχνικους λογους!!!!!!!!χεεχε..καταραμενη τεχνολογια!!!!!!
Ευχομαι να εχουν φτασει με ασφαλεια και εγκαιρα!!!!!!
Χαρηκα παρα πολυ που καταφερα να βοηθεισω εστω και λιγο για αυτο το Bazzar!!!!
Και του χρονου με υγεια σου ευχομαι!!!!

Σε επομενη αναρτηση πιστευω να καταφερω να σας τα δειξω τα σελιδοδεικτακια!!!!

Φιλες μου μη ξεχασουμε τη Χριστουγεννιατικη γιορτη των Χρυσομελισσων...
Δειτε την προσκληση τους στο xrysomelisses.blogspot.gr και αν δε βαριεστε, κατεβειτε και προς τα κατω σε παλιοτερες αναρτησεις να δειτε τα τις δημιουργιες μας!!!!
Αξιζει τον κοπο...

Μεχρι την επομενη αναρτηση μου, να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!!
Σας φιλω γλυκα!
Σοφια


20 σχόλια:

  1. Πανεμορφα τα εφτιαξες Σοφια μου!!! Θελω κι εγω να φτιαξω καποια μπουκαλια που εχω μαζεψει αλλα δεν ξερω τον τροπο! Μια αλλη φορα να μας δειξεις πως τα φτιαχνεις να μαθω κι εγω η ασχετη!!! χαχαχα!!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχεις κάνει πολύ λεπτοδουλειά! Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ε, βεβαια δεν είσαι σαν τη Νίκη, η Νικη δεν κάνει τοση λεπτοδουλειά!!
    Σοφακι μου είναι πολύ όμορφα, πολύ ιδιαιτερα σαν μπουκάλια και πολύ όμορφα τα σχέδια που έκανες, σαν κεντηματα!
    Μπραβο μικρό, συνέχισε!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παραλες...Εχεις καλο χερι και αυτο φαινεται!
      χαχαχα..αυτο για το κεντημα το ειπε και η μανουλιτσα!
      Φιλακια πολλα..

      Υ.Γ.: Ελπιζω να εφτασε σωο το δεματακι που μου ζητησες!

      Διαγραφή
  4. Μπορώ να πω οτι ενθουσιάστηκα Σοφία μου, είναι πανέμορφα!!
    Μπράβο!Ειδικά τα 2 τελευταία μου αρεσαν πολύ!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα ζωγραφισμένα και πολύ ωραία ιδέα για δώρο!! Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω και εγω Ανεραϊδουλα!
      Καλες γιορτες και σε σενα!'
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  6. Να τα χαρούν Σοφία μου οι φίλες σου τα περίτεχνα μπουκάλια.
    Καλές γιορτές να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα μπουκάλια σου Σοφία, με ιδιαίτερη προτίμηση στο 3ο.
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. λεπτεπίλεπτη και φινετσάτη δουλειά!!!Εύχομαι καλή επιτυχία !!!καλό σου μεσημέρι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Σοφάκι μου!!! πολύ όμορφα τα ζωγράφισες!!! μου άρεσε πολύ και το σχήμα του μπουκαλιού του 1ου! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λεπτοδουλειά και καλαισθησία..... και υπέροχα χρώματα! Μπράβο Σοφία, τα μπουκάλια σου έγιναν ωραιότατα δώρα!
    Φιλάκια και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είναι εκπληκτικά τα μπουκάλια σου σοφία μου!!
    μπράβο σου!!
    Καλή βδομάδα να χεις!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *