Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

ΕΕΕΕΕ...ΕΦΤΑΣΑΝ!


Καλημερα!!!
Νεα καλα και συναρπαστικα πηρα σημερα απ τη Ρενα και τη Μαρια!!!
Χαμογελαω και παλι απ οτι καταλαβαινετε...χεχεχε!!

Οι κουμπαραδες μου εχουν φτασει στη Θεσσαλονικη και μαλιστα θα ποζαρουν στην εκθεση με τους υπολοιπους κουμπαραδες!!
Γιουυυπιιιιιιιιι!!!!!!!



Και παλι χαρουμενη.....!!!!!!!!!!!
Πηγαινοντας στο ταχυδρομειο της γειτονιας λοιπον, πριν μαθω ακομα τα καλα νεα απ τη Ρενα, με στοχο να ρωτησω και εγω με τη σειρα μου τι εχει συμβει, βλεπω στην εισοδο της πολυκατοικιας ενα ειδοποιτηριο με το ονομα μου..
Σκεφτομαι: "θα γυρισε το δεμα με τα κουμπαρακια πισω..ας συνεχισω προς το ταχυδρομειο και βλεπουμε.."

Ρωταω που λετε για το δεμα..."τιποτα..εχει παραδοθει" μου λενε..
Καλα τους λεω...Δε ριχνετε και μια ματια σ αυτο το ειδοποιτηριο που ελεβα σημερα να μου πειτε τι ειναι..?!?!?!?

Καιιι...
Τι ηταν????
Δεματακι απ τη Δεσποινα απ τη Νεαπολη Λακωνιας!!!!!
Αναλαμπηηη!!!!!!!
Απ τη ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ σκεφτηκα αμεσως!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Φυσικα,δεν εχασα ευκαιρια και το ανοιξα επι τοπου!!!
Τι να πω...Σουπερ συσκευασια δωρου...Γλυκες ευχες και μια καρδουλα στο τελος που τα λεει ολα!!!!

ΟΟΟΟχιιιι...δεν ειναι αυτο το δωρακι!!!
Εδω γραφτηκαν οι ευχες ....
Για δειτε πιο κατω:

Γαντακια διακοσμητικα απο λινατσα!!!!!

Δεν ειναι υπεροχα...
Θα πανε κατ'ευθειαν Τριπολη για να στολισουν το Χριστουγεννιατικο δεντρακι!!!!!!!!!!!!!

Δεσποινακι μου σ ευχαριστωωω!!!!!!
Ειναι απ τα καλυτερα δωρα που μου εχουν κανει!!! <3


Και επειδη εχουμε ακομα 20 μερες για τα Χριστουγεννα:
°.˛*.˛.°★。˛°.★** *★* *˛.
˛ °_██_*。*./ ♥ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ♥ ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬
Το Heaven Creations σας ευχεται ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ και σας χαριζει ΣΕ ΟΛΟΥΣ-μα ΣΕ ΟΛΟΥΣ τους αναγνωστες του  και σε οποιον αλλο θελει να το εχει , βραβειακι-δωρακι σε Χριστουγεννιατικη εκδοση!!!!!!
Σας το χαριζω ολοψυχα, γι αυτο τρεξτε να τη βαλετε στο Χριστουγεννιατικο και γιορτινο σπιτακι σας!!!!!!!!

Αυτα απο μενα...
Μεχρι την επομενη αναρτηση μου, να στε καλα και να περνατε καλυτερα...
Σας φιλω γλυκα.....μακια μακια μακια....!!!!!!

26 σχόλια:

  1. ΕΙΔΕΣ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ;
    ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ!!!
    ΗΤΑΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΦΑΙΝΕΤΕ!!!
    ΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυτυχως Ρενα..Ολα πηγαν κατ ευχην!!!!
      Χαιρομαι πολυ που εφτασαν εστω και μ αυτον τον τροπο στην εκθεση!!
      Φιλακια και καλη συνεχεια!

      Διαγραφή
  2. Τέλος καλά όλα καλά.....και πήρες και το δωράκι σου, το οποίο είναι και μοναδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κατερινακι!!!!!!!1
      Ναι,οντως ειναι υπεροχο το δωρο μου!!!!!!
      Φιλια πολλα..!

      Διαγραφή
  3. Τέλος καλό , όλα καλά !!
    Αφού έφτασαν στον προορισμό τους εγκαίρως , εντάξει, όλα καλά !!
    Και τα δωράκια σου πολύ όμορφα !!
    Σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου ομορφη Σαμιωτισσα!
      Ενταξει, δεν το λες και εγκαιρως...τουλαχιστον προλαβαν την εκθεση!
      Φιλια και απο Αθηνα!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Σοφάκι!!!είδες που τελικά όλα πήγαν καλά;χαίρομαι που σου αρέσει το δωράκι μου!!!να σαι καλά και πάντα τυχερή!!!!
    φιλιά!!!!το βραβειάκι θα το πάρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινακι,τι να πω για σενα!!!
      Εισαι ταλεντακι !!!!!!!!
      Λατραψα το δωρο μου απ το αμπαλαζ και μονο..
      Οταν δε, ειδα το περιεχομενο, το ερωτευτηκα!!!!!!!!
      Χιλια ευχαριστωωω!!!!!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Σοφάκι!!!Πολύ χαίρομαι που όλα πήγαν καλά με τους κουμπαράδες σου!!!
    Μην πτοείσαι και μην το βάζεις κάτω!!!
    Το δωράκι σου είναι υπέροχο!!Πρέπει να είσαι η πρώτη που το παίρνεις!!! Μόνο αν θες να αναφέρεις και το blog της Δέσποινας!!!!
    Σε φιλώ γλυκά καλή μου και να σαι πάντα χαμογελαστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Μαριλενα!!!!!!
      Η ιδεα σου εχει πια ολοκληρωθει...!
      Ναι,εχεις δικιο,θα το αναφερωωω!
      Φιλακια πολλα και καλες γιορτες να εχουμε!!!

      Διαγραφή
  6. Δεν καταλαβαίνω.... με τα πόδια πήγαν;;;;;;
    Μπράβο όμως για τα καλά νέα, όλα ΟΚ!
    Το δωράκι σου υπέροχο.... να το χαρείς
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχααα..πες τα βρε Φιλια!!!
      Η αληθεια ειναι οτι ειχε φτασει απο 20 Νοεμβριου αλλα δεν το ειχαν παραλαβει..
      Ευχαριστω πολυ και για το δωρο!!!
      Φιλακια πολλααα

      Διαγραφή
  7. Μαθαίνω ότι το νούμερο των κουμπαράδων είναι μεγάλο και χαίρομαι!Μπράβο σε όλες σας γι'αυτή τη προσπάθεια.
    Τα γαντάκια πανέμορφα,σίγουρα θα δείχνουν τέλεια πάνω στο δεντράκι σου...
    Καλή συνέχεια φίλη!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι οντως μεγαλο και οχι μονο αυτο...
      Πουλιουνται κιολας οι κουμπαραδες..
      Φευγουν σαν καπνος απ την εκθεση!!!
      Τελειο?
      Ευχαριστω για τα γαντακια..
      Φιλια πολλα !

      Διαγραφή
  8. να σαι καλα κοριτσι..ολοι μα ολοι οι κουμπαραδες ειναι πανεμορφοι.υπεροχα τα δωρακια σου..θα τα κανω κι εγω..καλη συνεχεια..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ!Για ολα!!!!!!!1
      Καλη συνεχεια και σε σενα...
      Μακιαααα

      Διαγραφή
  9. τέλεια νέα!!! :) πολύ όμορφα και τα δωράκια σου! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ ωραια ιδέα η ανταλαγή....δώρων...Σοφακι μου... ειναο όμορφο συναίσθημα να παιρνεις και να δίνεις δωρακια τα δικα σου είναι πολύ ομορφα ...και σε αλλα με το καλο...αφου φτασαν και οι κουμπαραδες σου... όλα καλά .....παντα τετοιες χαρές.... φιλακια πολλά.....σε ευχαριστουμε για το γιορτινο δωρακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάκια μάκια και πολλές χαρούλες.
    Μπράβο Σοφάκι . Να είσαι πάντα χαρούμενη,αισιόδοξη και τυχερή στην ζωή σου.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλος καλό όλα καλά.Το δωράκι σου όμορφο.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πηρα το δικο μου απο σενα ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!! να σαι καλα!!! μου αρεσε παρα πολυ...,θα κανω αναρτηση στο μπλογκ μου..κ παλι ευχαριστωγ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *