Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Tutorial για αρωμα χωρου και ρουχων

Σας αποσχολουν και εσας οι συχνες,αλλα οχι ευχαριστες μυρωδιες του σπιτιου?!
(Εννοειται πως )Μετα απο ενα καλο καθαρισμο,σας εχω την λυση!

Το "σπρέι μαλακτικο"...

Αυτα που θα χρειαστειτε για την παρασκευη του ειναι:
1)ενα αδειο μπουκαλι σπρέι (οπως αυτο που χρησιμοποιουμε στα τζαμια)
2)νερο και
3)μαλακτικο

Στο αδειο μπουκαλι ριχνουμε ενα ποτηρι νερου με νερο, καθως και μια κουταλια της σουπας απ το αγαπημενο μας μαλακτικο ρουχων.
Κλεινουμε καλα το στομιο και αναδευουμε το περιεχομενο.
Ετοιμο!!!

Τωρα αυτο που μενει ειναι ψεκασετε σε επιφανειες που πιστευετε πως θα χρειαστουν λιγο παραπανω φροντιδα..
Εγω παραδειγματος χαρη, μ' αρεσει να ριχνω το "σπρέι μαλακτικο" που φτιαχνω στα σεντονια και στις πετσετες μου λιγο πριν τα σιδερωσω,στο αυτοκινητο, στα καλυμματα του καναπε,στις κουρτινες και καμια φορα στη ντουλαπα που βαζω τα ρουχα της σεζον που περασε..
Δοκιμαστε και σε συρταρια με ασπρορουχα...θα με θυμηθειτε!!!


Για τους καπνιστες:
Καλο θα ηταν να ψεκαζουν μια φορα τη βδομαδα τουλαχιστον τις κουρτινες τους και τους καναπεδες τους με το μειγμα αυτο και το σπιτι σας θα παψει να μυριζει καπνο!

Για τα επιπλα:
Στη ιδια αναλογια με προηγουμενως αλλα με τη διαφορα οτι θα χρησιμοποιησετε και το ειδικο διαλυμα για τα επιπλα μεσα στο μειγμα, μπορειτε να περασετε τα επιπλα σας και θα γλυτωσετε απο τη σκονη στο διπλασιο διαστημα και η μυρωδια θα διαρκεσει για μερες!


Φυσικα ο καθενας μπορει να το χρησιμοποιησει οπου αλλου μπορει να φανταστει, μιας και χαριζει αλλον αερα στο σπιτι και εξουδετερωνει  καθε ανεπιθυμητη μυρωδια !

Και μην ξεχνατε:
Ενα "φσιουτ" ειναι αρκετο!!!


Αυτα απο μενα!
Μεχρι την επομενη αναρτηση μου αν στε καλα και αν περνατε καλυτερα!!!
Σας φιλωωω! 

24 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ καλό μου κοριτσάκι για τις όμορφες συμβουλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό, πολύ καλό!! Μπράβο Σοφάκι! Ωραία ιδέα!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρήσιμες συμβουλές ευχαριστούμε!! Θα σε δούμε στην μπλογκοσυνάντηση;; Καλό βράδυ φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιθανον..θα δω ομως γιατι εχω και μια εξεταστικη που πιεζει!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  4. Μικρούλα μου νοικοκυρά! με ενδιαφέρον διάβασα όλα όσα αναφέρεις και τα σημειώνω για να τα χρησιμοποιήσω!!!Να'σαι καλά Σοφία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ που σου αρεσαν οι συμβουλες μου!!
      Ειναι χρηστικες και ειναι για ολα τα σπιτια!
      Φιλακια!!

      Διαγραφή
  5. Τελείως απλό και πρωτότυπο, θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε! Μου αρέσει τόσο η μυρωδιά του μαλακτικού μέσα στο σπίτι! Όταν κρεμάω φρεσκοπλυμένες τις κουρτίνες, παίρνω βαθιές εισπνοές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως simonmad..Ετσι ειναι!!!
      Καλη δοκιμη και καλη συνεχεια σε οτι κανεις!
      Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  6. Αααααα μπράβο για την συνβουλή σου..Σοφακι...θα δοκομαστεί πάραυτα....πολύ μου άρεσε η ιδέα....φιλακια πολλα μικρή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι τέλειες συμβουλές!!! ευχαριστούμε! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία κατασκευή!!! Εύκολο και γρήγορο!! Και έχει τόσες χρησιμότητες και εφαρμογές!!! Σ' ευχαριστούμε για το tutorial, Σοφία!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΟΟΟ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!!
      ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Σοφία όμορφο και χαρούμενο.Οι συμβουλές σου πολύ καλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηνα και σε σενα Δημιουργια..
      Ευχαριστω πολυ για την επισκεψη!
      Φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα Σοφία μου!!! Το κάνει και μια φίλη μου αυτό, αλλά εγώ δεν το δοκίμασα ακόμα... Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Φωτεινη!!!
      Τρεξε να το δοκιμασεις...ειναι αποτελεσματικο!!!
      Φιλακια πολλα,καλο μηνα και σε σενα!

      Διαγραφή
  11. ωραιες συμβουλες κ ιδεες!!! ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *