Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Ανακυκλωσιμη στολη και διαγωνισμοι της γειτονιας!

Δουλειες με φουντες με περιμενουν στο ομορφο σπιτακι μου...
Το αφησα λιγο, και απ οτι βλεπω πολλοι διαγωνισμοι τρεχουν!!!

Ο Μωβ διαγωνισμος της Κατερινας μας χτυπησε για δευτερη συνεχη χρονια και με μεγαλη επιτυχια...!

Φετος ειπα να παρω μερος με τις καρφιτσουλες μου!


Η Βαϊλι μας-η γλυκουλα μαμα- απ το  vailie's escapeland  μας προσκαλει για ενα διαφορετικο και ασυνηθιστο παιχνιδι!!!
Ενα παιχνιδι μεσα απ το οποιο μπορουμε να αποδειξουμε οτι η ελπιδα δε χανεται!!!!!

Βαϊλι μου, απο μενα μια ολανθιστη τριανταφυλλια που ανθισε περσι την ανοιξη στην αυλη μου, αλλα και ενα τοπιο με πολυ πρασινο...

 Τι αλλο καλυτερο και πιο αισιοδοξο απο μια εικονα με πρασινο παντου?!?!?!
(το βουνο πισω απ τον πλατανο που μετραει λιγα χρονια ζωης ειναι το Μαιναλο!)

Και τωρα πισω στα νεα των ημερων που περασαν!!!

Αποκριες 2013 και δεν ηταν ασχημα!!!Και τι δε ντυθηκα!?!!?!
Τρελογιατρος εγινα και βγηκα...

Παππους εγινα,πηρα και την νταμα μου και τριγυρισα στα περιξ της Τριπολης...


 ...Μεχρι και ανακλυκλωση ντυθηκα!!!
Ο,τι ειχα ανακλυκλωσιμο σπιτι, φροντισα να το αξιοποιησω!!
Τα καπακια αναψυκτικων ειχαν ομως την τιμιτικη τους..
Καπακια σε δαχτυλιδι, σκουλαρικια αλλα και σε στεκα!!!
Καπακια διακοσμητικα και στη φουστα απο εφημεριδες..
Ρολα απο χαρτι υγειας για κολιεδακι και....Ετοιμηη!!!!

Βασικα οχι και τοσο ετοιμη γιατι κατι δε σας εδειξα: 

ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΗ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ!!!
 
Την εφτιαξε η μαμα μου τελειως τυχαια για να βαζει τα μανταλακια της..
Και τωρα θα μου πειτε...γιατι να ειναι ανακυκλωσιμη!!!!

Μα ειναι...αφου ειναι φτιγμενη (πλεγμενη) απο σακουλες σουπερμαρκετ,λαϊκης και διαφορων αλλων μεγαλων καταστηματων!!!

Συγκεκριμενα οταν την ειδα της ειπα..."ελεος βρε μαμα τι αλλο θα φτιαξεις!?"
Και μου απαντησε " ..οσο θα μου γεμιζετε το σπιτι με περιττα πραγματα οπως οι χαζοσακουλες, θα βρισκω τροπο να τις εκμεταλευομαι σωστα!!"
χαχαχαχα...την ερωτευτηκα με την πρωτη ματια,περιττο να σας πω!!!!

Ετσι ολοκληρωθηκε η στολη της ανακυκλωσιμης υπαρξης!!!

Και του χρονου τωρα πια!!!!
Καλη σαρακοστη να εχουμε, με υγεια και πολλα χαμογελα!!!

Αυτα απο μενα φιλες μου,μεχρι την επομενη αναρτηση μου να ειστε καλα και να περνατε καλυτερα!!!!

16 σχόλια:

  1. Οι καρφίτσες σου όπως πάντα υπέροχες!!!Οι μεταμφιέσεις σου φοβερές!!!Καλή Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Jolies créations ! Jolies photos !!!
    Bises et bonne journée !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σαρακοστή Σοφάκι, το πατρικό σου μεσα στο πράσινο με τις ανθισμένες τριανταφυλλιές, τον πλάτανο και με φόντο το Μαίναλο είναι υπέροχο.....οι καρφίτσες σου θαυμάσιες και οι μεταμφιέσεις σου ....καταπληκτικές !!!! Και του χρόνου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοφάκι μου και του χρόνου!
    Η ανακύκλωση πολύ καλή ,δε λέω, αλλά εγω θα προτιμήσω τον τρελογιατρό, και να λείπουν οι συνειρμοί παρακαλώ! Χα,χα!
    Οι ανοιξιάτικες εικόνες και οι μοβ δημιουργίες πανέμορφες!
    Φιλιά, καλή Σαρακοστή να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και μένα ο τρελογιατρός πολύ μου άρεσε!!!!!!!!!Οι καρφίτσες που ετοίμασες υπέροχες.....ευχαριστώ για τη συμμετοχή. Καλή επιτυχία και καλή σαρακοστή εύχομαι. Στο πλέξιμο με τις σακούλες θέλει προσοχή να μην είναι βιοδιασπώμενες γιατί θα διαλυθεί το δημιούργημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και του χρόνου να είσαι καλά να μασκαρευτείς με καινούργιες ιδέες και στολές.Πάντως η ανακυκλώσιμη στολή τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!ΟΙ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ...ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και του χρόνου, Σοφία μου! Να'σαι γερή και δυνατή να περάσεις ακόμα πιο όμορφα! Καταπληκτικές οι αποκριάτικες μεταμορφώσεις σου! Καλή Σαρακοστή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο ξεφάντωμα!!! ανακυκλωμένο και μη...
    Να είσαι πάντα καλά και του χρόνου...
    Οι μωβ καρφίτσες.... ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίες οι μεταμφιέσεις σου και η της ανακύκλωσης πολύ πετυχημένη !!!! Και το χρόνου να είσαι καλά !!!!!
    Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς και καλή Σαρακοστή !
    Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σοφία είσαι απίστευτη!...πετυχημένες όλες οι μεταμφιέσεις σου!
    και του χρόνου με υγεία!
    Καλή Σαρακοστή να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοριτσακι μου....με εκανες και ντραπηκα, με εκανες και γελασα, με εκανες και να βουρκωσω!!!
    σε φιλω γλυκα! συντομα θα δειτε την αναρτησουλα με τις οοολες τις ελπιδες που δεν χανονται!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι καρφίτσες σου για τον μωβ διαγωνισμό, ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!!!!!!!!!
    Όλα τα άλλα ευφάνταστα και όμορφα, αλλά η τσάντα της μαμάς, όλα τα λεφτά!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι καρφίτσες σου υπέροχες!!!Οι μεταμφιέσεις σου πολύ ωραίες,και του χρόνου!!!όσο για την τσάντα είναι φανταστική!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. What's up to all, for the reason that I am truly keen of reading this webpage's post to be updated on a regular basis.

    It contains good material.

    Also visit my website - xerox 8560 ink Sticks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Και του Χρόνου Σοφάκι!Οπως κι αν ντύθηκες ήσουν μια κουκλα!!!!
    Φιλάκια πολλά και Καλή συνέχεια σ ό,τι κι αν κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *