Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Όταν το χόμπυ, γίνει "επάγγελμα"!

Η επαφή που είχαμε εδώ στον κόσμο του blog μου έλειψε πιο πολύ απ΄όλα φέτος το καλοκαίρι!
Η απουσία του laptop μου βλέπετε, με κράτησε λίγο πίσω...

Καιρός να επανορθώσω!!!

Ας ξεκινήσουμε από ΄κει που το αφήσαμε..
δαχτυλιδια με σύρμα αρζαντό και κολλήσεις με το καλάι

δαχτυλιδια με σύρμα αρζαντό και κολλήσεις με το καλάι
Η τελευταία μου ανάρτηση ηταν μια απ΄αυτές τις λίγο βαρετές για μένα, μιας και δεν είχε πολύ μπλα-μπλα. Ταυτόχρονα όμως, είχε "κάτι" να σου δώσει γιατί είχε πολλές φωτογραφίες με τα δημιουργήματά μου, τα κοσμήματά μου..που χάρη σε μένα από απλά σύρματα, απλές πέτρες, απλά υλικά, πήραν μορφή και αξία!
"βάλε χρώμα στη ζωή σου"

Όταν τα φτιάχνω τα θαυμάζω..θέλω να τα βλέπω με τις ώρες, γι΄αυτό και πάντα είναι σε περίοπτη θέση μέσα στο δωμάτιο μου!!!
κολιέ με σύρμα αρζαντό, καλλιεργμημενα μαργαριτάρια λευκά και μαύρα, ημιπολύτιμη πέτρα και πλέξη μακραμέ

καρφίτσα πολλαπλής χρήσης με καλάι, σύρμα, κρυσταλλακια και μαργαρητάρια του γλυκού νερού
Μετά έρχονται οι φωτογραφήσεις και ύστερα γνωστοποιούνται στους ιντερνετικούς φίλους...
Σε άλλους αρέσουν και σε άλλους όχι! Δεν με απασχολεί στο πόσους αρέσει...είμαι της άποψης ότι ακόμα και σε έναν να αρέσει η δουλειά μου, πάει να πεί ότι κάτι κάνω σωστά και αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω!
σύρμα αρζαντο και πέτρα αχάτη, κόσμημα με καλάι

κρεμαστό με πετρα αχάτη, σύρμα και κόλληση καλάι
Το ευτυχές της υπόθεσης είναι ότι οι heaven-o-δημιουργίες δεν αρέσουν μόνο σε έναν, αλλά σε περισσότερο κόσμο που με εμπιστεύονται και προχωράμε!!!
κόσμημα με καλάι και πέτρα τιρκουάζ, σύρμα αρζαντό και κρυσταλλάκια

καρφιτσα με πετρα τυρκουαζ και διακοσμηση με κοραλι, μαργαριταρι του γλυκου νερου και κρυσταλλακια! Συρμα αρζαντο και κολληση καλάι
Για όλα τα παραπάνω, γι'αυτό μ΄αρέσει η δουλειά μου, το hobby μου...όπως θέλετε πείτε το..!
Γιατί νιώθω οτι προσφέρω <3
κολιέ με πέτρα μουράνο και σύρμα αρζαντό, κόλληση καλάι

 
χρώματα παντού....η πινελιά της ζωης!



Συνήθως τέτοιες μέρες εδω και 4 χρόνια σας ανέφερα πως μια ακόμα εξεταστική περίοδος έφτασε στο τέλος της..
Με τά χαράς ήρθε η ώρα να σας ανακοινώσω πως για τελευταία φορά θα πω:
"μια ακόμα εξεταστική περίοδος τελείωσε"...κι αυτή μια και καλή!!
Ο νοών νοείτω!!!!!!!!!!

βραχιολάκια με πλέξη μακραμε και ημιπολύτιμες πέτρες με επιχρυσομένο δέσιμο




Πάμε γι' άλλα anymore!!!
....αλλά προς το παρών το πρόγραμμα έχει heaven creations!!!
φουλ του ροζ με άνοιγμα μπροστά
σύρμα αρζαντό και κόλληση καλάι

Και τώρα το γεγονός του καλοκαιριού!!!!
ταραραραααααα!!!!!!
πλέξιμο με βελονάκι
οοοο ναι!!! με έμαθαν πλέξιμο!!!
και όχι απλά το λάτρεψα....

κολιέ
καρφίτσα
  ....έχω πάντα μαζί μου βελονάκι και νήμα!!!
Ερωτευμένη με το πλέξιμο σας λέω:

κολιέ, πλέξιμο με το βελονάκι
Αυτά από μένα...
Τώρα πια θα γράφω πιο συχνά και θα μιλάμε πιο πολύ!
Σας φιλώ και εύχομαι να είστε καλά και να περνάτε ακόμα καλύτερα!

Σοφία     (xxx)

24 σχόλια:

  1. Αυτή είναι η φιλενάδα μου με τις υπέροχες δημιουργίες της!! :) (και το λέω με περηφάνια μεγάλη που σε έχω γνωρίσει!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κουκλιτσα μου!!! ηταν να γνωριστουμε εμεις οι δυο....!!! ευχαριστω για τα καλα σου λογια!

      Διαγραφή
  2. υπέροχα όλα!! Καλώς ήλθες πάλι!!

    Υ.Γ....διέγραψε σε παρακαλώ από τη λίστα σου το παλιό μου ιστολόγιο γιατί έγινε ένα μπέρδεμα και μου πήρε άλλος το όνομα...δεν έχει καμία σχέση με το παλιό δικό μου μπλόγκ...μιλάω για το "και χείρα κίνει..." το νέο μου ιστολόγιο είναι αυτό http://handymamacrafts.blogspot.gr/
    σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγινε Κωνσταντινα! Ευχαριστω για την πληροφορία!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου , Σοφία μου !!!!!! Τα πλεκτά σου πανέμορφα επίσης !!!! Μπράβο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω κυρια Νικη!!! χαθηκαμε..ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα!!!

      Διαγραφή
  4. Φιλακια πολλα Μαρία Ελενα..ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέψου δηλαδή τι εχει να γίνει από δω και μπρος, που δε θα' χουμε εξεταστικές και διαβάσματα πάνω από το κεφάλι μας!
    Καλώς μας ήρθες πίσω!
    Ότι μου αρέσουν ΟΟΟΟΛΑ το είπα;
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι πολυ που σου αρεσουν!!!
      Ενα σου λεω, εχω παρει μπροστα....χαχαχα
      Φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Σοφάκι μου πολύ όμορφα όλα!!!!
    Χαίρομαι που τελείωσαν οι εξεταστικές καλά και τώρα είσαι ελεύθερη να απολαύσεις τους κόπους σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ένα ομορφότερο από το άλλο. Αν κατάλαβα καλά τέρμα οι εξεταστικές, εύχομαι ότι επιθυμείς να το πραγματοποιήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφάκι μου έχεις πάρει φόρα και έκανες τα καλύτερά σου !!!! Συνέχισε κοριτσάκι μου είναι όλα απίθανα !!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σοφάκι συγχαρητήρια για τις σπουδές σου και για τις ευφάνταστες δημιουργίες σου !!! Προχωρείς και εκπλήσσεις ευχάριστα με τα υπέροχα κοσμήματά σου....για το βελονάκι θα χρειαστώ μαθήματα.........οπότε κανόνισε......Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοριτσάκι μου όταν έχεις υπέροχους δασκάλους και θέληση γίνεσαι πάντα καλύτερος από αυτούς και τους κάνεις περήφανους!!!!!!! Η δασκάλα σου του κοσμήματος πρέπει να είναι πολύ περήφανη για σένα όπως είμαστε και όλοι εμείς που θαυμάζουμε τις φανταστικές δημιουργίες σου!!!!!! Τώρα που τέλειωσαν και οι εξεταστικές σου ελπίζω πως θα δούμε ακόμα πιο όμορφα πράγματα από εσένα!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλοδουλεμένες όλες οι δημιουργίες σου, Σοφία!! Και τα κοσμήματα πολύ λεπτοδουλεμένα αλλά και το πλέξιμο βλέπω ότι "σου πάει" πολύ! Τελικά, το καλοκαίρι ήταν μια καλή εποχή να καταπιαστούμε με ό,τι δεν είχαμε κάνει μέχρι τώρα !! Καλές δημιουργίες , λοιπόν , με το κέφι και το μεράκι που σε διακρίνει !!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εις ανώτερα, Σοφάκι! Καλή σταδιοδρομία, σου εύχομαι ( α, και χρόνια πολλά για την γιορτή σου!!!!). Θα σε βλέπουμε πιό συχνά τώρα στην γειτονιά. Τα κοσμήματά σου όχι μόνο όμορφα είναι, αλλά και πολύ κομψά, με όμορφους συνδυασμούς και χρωματισμούς. Μου αρέσουν πάρα πολύ!!!!
    Και τώρα με το βελονάκι, είμαι σίγουρη ότι θα μας δείξεις πολλές όμορφες δημιουργίες σου!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ Σοφακι μου....σας θαυμαζω ολες εσας που ασχολειστε με το κοσμημα.......απιθανα καλλιτεχνικα αντικειμενα γεματα αγαπη,ενεργεια..........κ ρομαντισμο που βγαινει απ την αναλογη ψυχουλα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα κοσμήματα σου συνονόματη. Τα πλεκτά σου είναι απίθανα! Νομίζω οτι πλέξιμο σου πάει πολύ! Να το συνεχίσεις! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα!! Καλή δύναμη και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις στη ζωή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οπως πάντα τρυφερά κοριτσίστικα και χαρούμενα με μεγάλη δόση αισιοδοξιας Σοφάκι μου οι δημιουργίες σου,που όπως πολύ καλά γνωρίζεις,είμαι ΜΙΑ απο τους πολλούς που τους αρέσουν
    Γι αυτό συνέχισε ακάθεκτη,ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΤΥΧΙΟ!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *