Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Τα δωρα των εορτών και η συνέχεια..

Καλησπέρα φίλοι και φίλες,

θα ήθελα να ευχηθώ και απο εδώ σε όλους να έχουμε μια καλή, ειρηνικη και δημιουργική χρονιά, χωρίς απρόοπτα, στεναχώρια, ατυχήματα, αρνητική σκέψη, αλλά με υγεία, επιτυχία σε όλους τους τομέις, αγάπη, πολλά χαμόγελα και ανθρώπους που αγαπάμε και θέλουμε στη ζωή μας!
Μακριά από αυτούς τους κακόβουλους,τους παράξενους, τους ζηλιάρηδες και τους αρνητικούς, που δεν αντέχουν να προοδέυει συνανθρωπός τους και σκορπούν κακία ολούθε.

Αυτά για τις συμβουλές και τις ευχές που έχω να δώσω για τη χρονιά που διανύουμε, και για να μην σας κουράζω γιατί δε μου αρέσουν και πολύ τα πολλά λόγια, παμε κατευθειαν στο "ψητό".

Τα δώρα των εορτών που λέει και ο τίτλος αυτής της ανάρτησης..

θυμαστε το Secret Santa της Μαριλένας???

Στη μυστική αυτή ανταλλαγή που πραγματοποιειται επι σειρα ετών και που πολύ μας ανανεώνει όλους, κλήθηκα να στείλω το δωράκι σε μια φίλη blogger, την Αθανασία.

Της ετοίμασα λοιπον μια καρφίτσα ανάλογη των ημερών με τα χιονια που ειχαμε, με ορειχαλκο!

Χιονανθρωπος λοιπον..
μπορει να μην τον εφτιαξα έξω στο δρόμο όπως κανατε πολλοί από σας, αλλά βρηκα τον τρόπο θεωρητικά να πρωτοτυπησω με την καρφίτσα αυτή.


Και επειδή σε αυτό το παιχνίδι περιμενεις και να λαβεις δωρα, - εκτος του να στέλνεις- φετος το μυστικο μου ταίρι, η ΑγιοΒασιλίνα μου ήταν συμπτωματικά η θεία η Νίκη απο το ονειροποιείο.
Για όσους δεν το γνωρίζουν, ναι, ειμαστε θεια και ανηψιά bloggers!!!

Η εκπληξη για μένα φέτος, όπως καταλαβαίνετε ήταν διπλή!
Το ταίρι μου ήταν γενναιόδωρο και μου χάρισε μια τζάντα δωρα:

 Αρχικά, ένα εκπληκτικό χειροποίητο έργο ζωγραφισμένο στο χέρι με γραφήτι:


 Μια ευχετήρια κάρτα, ενα βιβλίο το οποιο με χαρά παρέλαβα και θα το ξεκινησω με την πρώτη ευκαιρία:

Και τέλος ένα μαγικό κουτάκι με την τεχνική του decoupage,crackle και παλαιωση:
Και είναι μαγικό οχι μονο για το οτι είναι άρτια εμφανισιακά δοσμένο, αλλά γιατι και το περιεχομενό του ειναι μοναδικό:

Τι λέτε???δεν ήταν όντως γενναιόδωρος ο Αη Βασίλης μου?
Σε ευχαριστώ πολυ Θειααααααα <3


Και τώρα η συνέχεια...
Κοσμήματα!!!




Κοσμήματα με καλάι, συρμα αρζαντό, αχάτες και διακοσμημένα με μαργαριτάρια και κρύσταλλα!
Πως σας φαίνονται?
Για περισσότερα σχέδια μπορειτε να με βρείτε στο facebook στη σελιδα μου: Heaven Creations

Mέχρι την επόμενη ανάρτησή μου, να είστε καλά και να περνάτε καλύτερα!

Φιλιά πολλά,
Σοφία

7 σχόλια:

  1. Σοφάκι πανέμορφα τα κοσμήματά σου με πολύ γούστο φτιαγμένα, όπως και το δώρο που έστειλες, αλλά και αυτά που έλαβες.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θεία εδω! Καλή χρονιά να πούμε και στο μπλογκ, όλοι μας να προχωράμε δημιουργικά και να γινόμαστε καλύτεροι! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στη Μαριλένα μας που μας ξεσηκώνει και κάνουμε όμορφες ανταλλαγες. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα δωράκια σου, σου αξίζουν και με το παραπάνω γιατί σε καμαρώνουμε όλοι!!
    Τα κοσμήματά σου είναι μοναδικά κι από ό,τι βλέπω η χρονιά ξεκίνησε με πολλή εμπνευση!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά, Σοφία μου, με υγεία, χαρά και αγάπη!!!
    Πανέμορφα τα δωράκια της θείας, αλλά και οι δικές σου δημιουργίες είναι φανταστικές!!! Γειά στα χεράκια σου!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ εμένα να δεις την έκλπηξή μου όταν έμαθα πως είναι θεία σου η Νίκη!! Και σου έτυχε να ναι το μυστικό σου ταίρι Σοφία μου!!
    Πανέμορφα τα δωράκια της θείας αγιοβασιλίτσας!! Να τα χαρείς όλα καλή μου!! Σε ευχαριστώ ολόψυχα που συμμετείχες στην ανταλλαγή μας!! ♥ Και του χρόνου με το καλό!!
    Πανέμορφες κι οι δικές σου δημιουργίες και λεπτοδουλεμενες!! Να χεις μια όμορφη και δημιουργική χρονιά κοπέλα μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή Ανάσταση να χεις Σοφία μου!! Χρόνια πολλά με υγεία!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Pretty! This was a really wonderful post. Thank you for providing these details.I will come back to your site and keep sharing this information with us. I blog at Explore Survey where you can win Prizes by taking surveys.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *