Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Ωρα για giveaway

φιλες μου καλες, καλες μου φιλες!!
ειμαι αισιως μαζι σας (αν και το διαβασμα με κρατησε λιγο μακρια σας) για να σας μεταφερω τη χαρα μου για την πρωτη κληρωση που εκανα μολις τωρα!!!

ξερω ηδη τις νικητριες!!!
πριν τις ανακοινωσω θα ηθελα να σας δειξω τη σειρα με την οποια πηρατε ολες μερος και να σας πω πως η αριθμιση εγινε με βαση τη σειρα των σχολιων που αφηνατε!

λοιπον λοιπον κοριτσια!!!με τη βοηθεια της τεχνολογιας εχουμε την πρωτη  νικητρια που ειναι ο αριθμος 18!!!

κυρια Μarie-Anne με το L'Atelier de Marie-Anne ειστε η πρωτη νικητρια του διαγωνισμου και κερδιζετε το σετακι της φωτογραφιας του διαγωνισμου!! Δικο σας με πολυ αγαπη!!!

και....η δευτερη νικητρια του διαγωνσιμου ειναι.............................ο αριθμος 9!!!
που αντιστοιχει στην Βαλεντινα με το δικο μου υπεροχο κοσμο !παντα τυχερη κουκλα μου και σε σενα, καλοφορετα να ειναι τα νεα σου σκουλαρικακια..

 περιμενω τα στοιχεια και των δυο νικητριων στο mail μου: marksof@hotmail.com για να μπορεσω να σας τα στειλω!!!
τελος θελω να σας ευχαριστησω ολες οσες με θυμηθηκατε για την ονομαστικη μου εορτη ειτε απο δω, ειτε μεσαω facebook και να ανταποδωσω τις ευχες ολων σας.. να εχετε οτι πραγματικα επιθυμειτε και να πλημμυρισετε απο Σοφια, Πιστη, Ελπιδα και Αγαπη!

 για ακουστε το λογο που εγινε αυτος ο διαγωνισμος!!

Υ.Γ.: σε επομενη αναρτηση ισως σας δειξω και φωτο απο το πιο τελειο παρτυ που εκανα για τη γιορτουλα μου!!!!
Μεχρι την επομενη αναρτηση μου, να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!!!
Σας φιλω γλυκα!!!
Σοφια

26 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες...περιμένουμε φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητήρια στις νικήτριες
    και σε σένα για τον πρώτου σου διαγωνισμό

    υγ-κοίταξε το λίγο μόλις μπούμε στο μπλογκ σου μας πετάει στο τέλος του μπλογκ κάτω κάτω και πρεέπει να ξαναρθουμε πάνω στην αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω Δελφινακι μου!!!
      αχ το ξερω!!! απο τοτε που εφτιαξα το blog μου το κανει και δεν ξερω να το φτιαξω..θα το εκτιμουσα αν με βοηθουσε καποια που ισως ξερει!!!!

      Διαγραφή
  3. σοφια μου χρονια πολλα για τη γιορτη σου προχτες!να χαιρεσαι το ονομα σου!!!
    συγχαρητηρια στις τυχερες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!!!!
      καλη συνεχεια στις ομορφες δημιουργιες σου ευχομαι!!

      Διαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαρούν τα δωράκια τους οι νικήτριες :).
    Γεια σου Σοφάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύχρονη κουκλίτσα μου και πάντα γερή και τυχερή!όμορφα τα δωράκια που χάρισες!
    Α και καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Γεωργια μου! καλως ητθες στην παρεα μου!!!!!!
      θα χαρω να τα λεμε!
      φιλακια

      Διαγραφή
  7. Σοφάκι μου γλυκό,
    δεν το πιστεύω ότι είμαι η πρώτη σου τυχερή!!!!!!!
    Πολύ χαίρομαι για το πανέμορφο σετάκι! Σ'ευχαριστώ πολύ!Νά'σαι καλά κοριτσάκι μου!
    Σου στέλνω τα στοιχεία μου με email.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντα τυχερη να ειστε!!!!!!
      καλοφορετο και παλι ευχαριστω για τη συμμετοχη σας στο διαγωνισμο!!!
      σας φιλω!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ θα το ήθελα, αλλά...δεν την έχω την ηλεκτρονική σου διεύθυνση !!!!!
    Στείλε μου εσύ ένα μήνυμα όταν μπορέσεις για να σου απαντήσω !
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το εχω γραψει και παραπανω στην αναρτηση! ειναι marksof@hotmail.com!!!!!!!
      σας περιμενω!

      Διαγραφή
  9. Να τα χαρούν οι τυχερές τα όμορφα δωράκια σου
    Χιλιόχρονη.... Νάσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να χαίρονται τα δωράκια τους οι τυχερές!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια στις τυχερές!! Να χαρούν τα υπέροχα δωράκια τους!! Χρόνια σου πολλά Σοφία! Πολύχρονη και ότι επιθυμείς σου εύχομαι!!!
    Καλό σ/κο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω για τις ευχες!!!!!
      σου ευχομαι οτι καλυτερο ....φιλακια!

      Διαγραφή
  12. συγχαρητήρια στις τυχερές!! μπράβο Σοφάκι! Ανυπομονώ να δω φωτό από το πάρτυ!! :) επιτέλους κατάφερα να γράψω σε αυτό το κουτάκι, πάλι μου έκανε κόλπα!!! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχα..κολπατζιδικο κουτακι!!!!!
      χαιρομαι που σταθηκες τυχερη και καταφερες να γραψεις!!!
      φιλακια εβονιτα!!!!!καλα να περνας!

      Διαγραφή
  13. καλώς σε βρήκα συγχαρητήρια στις τυχερές οι δημιουργίες σου είναι πολύ ρομαντικές μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Βασω !!!!
      καλως ηρθες στo blogoσπιτακι μου!!!
      θα χαρω να τα λεμε!

      Διαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *