Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ BLOGERS ΣΤΗΝ AΘΗΝΑ!

Φιλες μου, καλες μου φιλες
καλο φθηνοπωρο να εχουμε, καλη σχολικη και ακαδημαϊκη χρονια!!!!!!!!
χαθηκαμε-το ξερω-
οσο και αν σας φαινετε παραξενο εμπαινα καθημερινα στο blog μου και παρακολουθουσα τα ιστολογια σας,ασχετα αν δε σχολιαζα...
ηταν ενα ηρεμο καλοκαιρι!!!
 ...με πολλες εμπειριες, καλη παρεα, μπανια, αξεχαστες στιγμες, ταξιδια, επαφη με τη φυση...
οτι ακριβως ηθελα για το καλοκαιρι που μας περασε!!!!!!!!
μια εικονα ομως με σημαδεψε και θελω να τη μοιραστω μαζι σας...

προκειται για ενα ζευγαρι πουλιων που εφτιαξαν φωλιτσα στο μπαλκονι μας..ειχαν και παιδακια και μαλιστα τα φροντιζαν τοσο στοργικα που συγκινησαν τοσο εμας, οσο φιλους, γειτονες και συγκενεις που μας επισκεφτηκαν...!!!


αυτα απο μενα, καθως απ οτι καταλαβατε απ τον τιτλο της δημοσιευσης μου για αλλο λογο γραφω αποψε...
ναι ναι ναι...βλεπουν καλα τα ματια σας...
συναντηση των bloger θα πραγματοποιηθει ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ   7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΥΨΈΛΗ ΤΩΝ ΧΡΥΣΟΜΕΛΙΣΣΩΝ!!!
στο χορο τους που βρισκεται πισω απ το μουσειο της Ακροπολης μας καλουν οι καλες μας Χρυσομελισσες ολους και ολες μενουμε Αθηνα αλλα και οσους εχουν τη δυνατοτητα για ενα ταξιδακι αστραπη στην πρωτευουσα...

για περισσοτερες πληροφοριες εδω ειναι το blog των χρυσομελισσων!!!!!
Ραντεβου την παρασκευη κοριτσια!!!!!!!!!!!



8 σχόλια:

  1. Κρίμα που δε μπορώ να παρευρεθώ. Είχα προγραμματίσει άλλο ταξίδι. θα περιμένω νέα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ!!!! ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΕΑ ΜΑΣ...
      ΦΙΛΑΚΙΑ

      Διαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφάκι, με τσάκισες με τον πληθυντικό που χρησιμοποιείς...αλλά κυρίως με εκείνο το "...εγώ έπρεπε να σας είχα μητέρα...". Να σκεφτώ ότι οι δημιουργίες μου είναι λίγο παλιομοδίτικες που σε παραπέμπουν σε γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας;;;; Όπως και να έχει γεννήθηκα το 1977...κομματάκι δύσκολο να σε είχα κόρη...δε βρίσκεις;;; χα χα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΥΥΥΥΥΥΥ....ΕΙΣΑΙ ΜΙΚΡΗ ΑΚΟΜΑ ΛΟΙΠΟΝ..
      ΣΕ ΕΙΧΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ, ΕΞΟΥ ΚΑΟ "ΜΑΜΑ"..
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΕΣ....ΤΙΣ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΣΤΥΛ ΜΟΥ!!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ...

      Διαγραφή
  4. Σοφία καλώς σε βρήκα κι εγώ! Είμαι η Μαρία από Χρυσομέλισσες ( μη κοιτάς το Ευα) αυτό είναι το όνομα της κόρης μου όταν μου πρωτοξεκίνησε το μπλογκ και τώρα δεν ξέρω πως να το αλλάξω! Γελάς το ξέρω αλλά μερικά πράγματα δεν τα πιάνω εύκολα όπως εσείς τα νέα παιδιά1
    Πάντως την φωτογραφία θα την βάλω το έχω ξανακάνει.
    Καλή σου ημέρα γλυκό μου κορίτσι ο Θεός μαζί σου σε ότι και νακάνεις
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαιρομαι πολυ που σας γνωρισα και που με βρηκατε...
    Σας ευχαριστω για τις ευχες σας..να στε καλα και υγειης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *