Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ολα σε ενα..νοικοκυρεμενα!!!

Το μενου σημερα εχει: βραβειο και συμμετοχη στο διαγωνισμο απ το Δελφινακι

φιλαρακια μου γεια σας!!!
εχω γεμισει αυτες τις μερες απο ευτυχια και χαρα που εχω βρει νεες φιλες, ωραια blogs και που συμμετειχαν αρκετα ατομα στον πρωτο μου διαγωνισμο !!!
ωστοσο ο διαγωνισμος μου τρεχει ακομα και θα ληξει στις 17/9, γι' αυτο τρεξτε για τη συμμετοχη σας οσοι και οσες απο σας δεν το εχουν κανει ηδη!!!

Ο λογος που γραφω και ειμαι σημερα μαζι σας ειναι για να μοιρστω ενα ομορφο βραβειακι που παρελεβα λιγη ωρα πριν απ' το καλο μας Δελφινακι, καθως και να συμμετασχω στο διαγωνισμο μου κανει στο δευτερο blogoσπιτακι του!!!!!!!
O  διαγωνισμος της εχει ελευθερο θεμα γι' αυτο και επελεξα να σας δειξω κατι απ τις κατασκευες με τα καλοκαιρινα στοιχεια...αλλωστε δεν εφυγε εξολοκληρου το καλοκαιρι ακομα...
Φανταστειτε οτι στην Τριπολη ακομα δεν εχει ριξει ουτε σταγονα βροχης, οποτε μου επιτρεπεται να δειχνω ακομα καλοκαιρινες κατασκευες!!!χεχεχε

το χρωμα το εδωσα για ομορφια με σταγονες aqua που πηρα απο γνωστο πολυκαταστημα με παιχνιδια

μεταμορφωση μπουκαλιου ξανα και ξανα!!!
 Τα υλικα μου ευκολα!!!! μπουκαλακι απο ουζακι, τριχια για κατασκευες και τα αγαπημενα κοχυλια που υπαρχουν αφθονα μες το σπιτι μου η αληθεια ειναι!!!
Για αυτο και εγω θελησα να συγκεντρωσω καποια για εξοικονομηση χωρου...


Δελφινακι οι φωτο ολες δικες σου...διαλεγεις και παιρνεις!!!
Στο σημειο αυτο θελω να σ ευχαριστησω πολυ πολυ πολυ για το βραβειακι γιατι ειναι το δευτερο που παιρνω και ειμαι πολυ περιφανη γι αυτο!!!
Συμφωνα με τους κανονες που ακολουθει το βραβειο αυτο ειναι να μοιραστω 7 τυχαια πραγματα για μενα και να το χαρισω σε 10 bloggers τους οποιους και θα ενημερωσω..

Οριστε λοιπον 7 πραγματακια για μενα που δεν ξερατε:
1)χορευω 14 χρονια παραδοσιακους χορους και τραγουδαω παραδοσιακη μουσικη
2)εκτος απ τις κατασκευες εχω και αλλη μεγαλη αγαπη τους υπολογιστες, γι αυτο και σπουδαζω ηλεκτρονικος
3)θα ηθελα μελλοντικα να κανω το χομπυ μου(κοσμηματα) επαγγελμα
4)λατρευω το θεατρο και προσπαθω να μη χανω παρασταση καθε σεζον
5)ειμαι τελειομανης (αν και προσπαθω να το περιορισω)
6)συμμετεχω 13 χρονια στη χορωδια του ορφεα Τριπολης
7)η μουσικη, ο χορος και οι κατασκευες παντως ειδους ειναι τροπος ζωης μου και αγχολητικα στο 100%

φιου...τελειωσα!!!!!!!σειρα εχουν τωρα τα blogoσπιτακια στα οποια οποια θα χαρισω το liebster award!!! τα βραβεια θα ηθελα να τα δωσω με πολλη αγαπη στις νεες φιλες που εκανα και ξεκιναω με:
1)Αγαθη http://byagathi.blogspot.gr/
2)Pergamonto http://pergamonto.blogspot.gr/
3)Φιλια http://filiascrafts.blogspot.gr/
4)Σοφακι http://sophie-paradise.blogspot.gr/
5)Evonita http://beloved-ideas.blogspot.gr/
6)Βικυ http://podilatisa.blogspot.gr/
7)Ονειροκοσμος http://onirokosmos-art.blogspot.gr/
8)Μανια http://smart-0-mania.blogspot.gr/
9)Δεσποινα http://despina-myworld.blogspot.gr/
10)Ανθομελι http://anthomeli.blogspot.gr/2012/09/2-callie.html

Κοριτσια ξερω οτι πολλες απο εσας το εχετε ηδη,αλλα επειδη ειχα μεγαλη χαρα που σας γνωρισα σκεφτηκα πως το αξιζετε να το παρετε και απο μενα!!!

Σας φιλω ολες ομορφιες της παρεας μου!!!!!!
Ραντεβου στην επομενη αναρτηση...μεχρι τοτε να στε καλα και να περνατε καλυτερα!!!!!!


33 σχόλια:

  1. Τι γλυκιά που είσαι!! Σ΄ευχαριστώ πολύ-πολύ για την επιλογή. Να χαίρεσαι το βραβείο σου κι εύχομαι πολλά, μα..πάρα πολλά βραβεία ακόμα! Καλλιτεχνάκι σε πολλούς τομείς ανακαλύπτω και χαίρομαι ακόμα περισσότερο γι΄αυτό!
    Τα μπουκαλάκια σου ονειρεμένα. Έχω κι εγώ μια ιδιαίτερη αδυναμία στα κοχύλια. Πολλά φιλιά και καλά αποτελέσματα στους διαγωνισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΣΟ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΕΙΣ!!!!
      ΑΧ ΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΚΛΑΒΙΕΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ BLOGOΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ!!!!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

      Διαγραφή
  2. Μακάρι να είχαμε καλοκαίρι λίγο ακόμα. Πολύ όμορφα τα μπουκαλάκια σου. Μεγειά και το βραβειάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ!!!!KISSES MANY!!!!

      Διαγραφή
    2. Σοφάκι χρόνια σου πολλά έστω και λίγο καθυστερημένα. Πάντα γερή κι ευυχισμένη.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. δεν κανει τιποτα καλη μου!!!!
      θα σας επισκεπτομαι συχνα!!!
      σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  4. ευχαιστώ για την αποδοχή του βραβείου και σου εύχομια να πάρεις κι άλλα
    ευχαριστώ για την συμμετοχή στο διαγωνισμο μου και σου ευχομαι καλη επιτυχια
    τα κοχυλια και μενα μ αρεσουν

    παω να αναρτήσω τις φώτος σου
    θα τις βάλω όλες μου αρέσαν όλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφία μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο το παίρνω με μεγάλη χαρά και με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω τη σχετική ανάρτηση!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο είναι τιμή μου. Η καλοκαιρινή σου κατασκευή μου άρεσε πολύ και εύχομαι καλή επιτυχία. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρακαλω Μανια μου!!! να σαι καλα!!!!φιλακια πολλα πολλα πολλα!!!

      Διαγραφή
  7. Πού πήγε το σχόλιο μου, καλέ;;;;;;; Τόχασα!
    Έλεγα λοιπόν μεγάλη μου τιμή που μου δίνεις βραβειάκι, καινούριο φιλεναδάκι!!!! Πάω αμέσως να προσθέσω το όνομα σου! Να τα χιλιάσεις τα βραβεία σου κι' εμείς εδώ θα είμαστε, κοντά σου! Τα μπουκάλια σου πολύ πολύ όμορφα, τα κοχύλια και ο σπάγκος αγαπημένα υλικά! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη μου φιλια!!! σε υπερευχαριστω για ολα!!! με σκλαβωνεις με τα λογια σου..
      σε φιλω!!!

      Διαγραφή
  8. Σοφούλα μου σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο το οποίο παίρνω με μεγάλη χαρά!!! Το μπουκαλάκι με το σπάγκο και τα κοχύλια τέλειο... θα σου κρατά συντροφιά τον χειμώνα και θα σου θυμίζει τις υπέροχες στιγμές του καλοκαιριού!!!! Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακαρι Βικυ μου γιατι οπως εχω πει, ο χειμωνας δε μ αρεσει και πολυ...
      οσο για το βραβειο, ουτε λογος, δεν κανει τιποτα...
      καλη συνεχεια και σε σενα,φιλακια!!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο το μπουκάλι σου! Καλή επιτυχία να έχεις με τον διαγωνισμό!!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου! Εύχομαι να πάρεις πολλά ακόμη!!!
    Πολυάσχολη γυναίκα! Που τα προλαβαίνεις όλα;; χιχι!
    Καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυασχολη????????
      νομιζω σ αυτη τη blogοτειτονια ολες μας κρυβουμε κατι που θελουμε να τα προλαβαινουμε ολα....ή κανω λαθος?????/
      οπως και να χει σ ευχαριστωωωω!!!!
      εισαι πολυ καλη!!!

      Διαγραφή
  10. Σοφάκι καλημέρα!!!!σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και το παίρνω με μεγάλη χαρά!!!!!εύχομαι να πάρεις πολλά!!!!το μπουκάλι σου είναι τέλειο!!!!θα φτιάξω κι εγώ μου έδωσες ιδέα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που δινω εμπνευση στις φιλεναδιτσες μου!!!
      πολυ μ αρεσει...
      Δεσποινακι σ ευχαριστω για ολα...
      σσε φιλωωω!!!

      Διαγραφή
  11. τι ομορφιες ειναι αυτες Σοφια μου! ποσο το χαιρομαι που μου δινεις μια νοτα καλοκαιριου αν και εδω στην συμπρωτευουσα το καλοκαιρακι εχει περασει προ πολλου! εχω τρελα με καθε ειδους καλοκαιρινη κατασκευη,και οι δικες σου ειναι πραγματικα αξιολατρευτες! πολλα πολλα μπραβο!!!! ελπιζω να τα λεμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοειται πως θα τα λεμε...σε υπερευχαριστω για τα καλα σου λογια...
      στο χερι μας ειναι να κρατησουμε το καλοκαιρι για παντα στην καρδια μας!!!!
      φιλακιααα!!!

      Διαγραφή
  12. Ποσο μου αρεσουν τα θαλασσινα υλικα και ο σπαγγγος...
    Πολυ ομορφα τα μπουκαλακια σου!
    Και μπραβο για το βραβειο1
    Φιλια και καλο σ/κ! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω βαλια μου...να εισαι καλα μαζι με τα παιδακια σου και τν αντρουλη σου!!!
      σε φιλω και χαρηκα που τα ειπαμε..

      Διαγραφή
  13. Σοφάκι ΝΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ!!!!! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι! Να περάσεις όμορφα! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωω Μαρια!!!!!!
      και εσυ να χαιρεσαι οποιον εχεις...
      σε φιλω!

      Διαγραφή
  14. Σοφάκι Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και πολλές πολλές όμορφες δημιουργίες σαν αυτές που μας δείχνεις πάντα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. !!!!!!!!
      Σε ευχαριστω Ελενη μου...υγεια να υπαρχει και ολα θα γινουν!
      καλημερα!

      Διαγραφή
  15. Άργησα να έρθω και νόμιζες πως σε ξέχασα??? Σοφάκι μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ... να είναι ο δρόμος της ζωής σου σπαρμένος με ρόδα, αγάπη & υγεία!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΒΙΚΥ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Σοφάκι!! Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα!! Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου και πάντα επιτυχίες μικρούλα!
    Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!! Καλά να περνάς καινα ξαναβρεθούμε!! φιλάκια!!!

    Υ.Γ. ο ακάλεστος είναι ο άντρας μου και δεν ήξερα ότι έχει ανοιχτό το δικό του προφίλ...χαχα.σόρυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *